Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Out of Memory exception

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

RSchieving
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mei 2014, 07:47
Reputation: 0
Usenet: newsxs
Internet: upc

Re: Out of Memory exception

#111

Bericht door RSchieving »

hey bedankt voor jullie reactie op mijn vraag en met name dan natuurlijk mesa57 voor het schrijven van het bestandje maar kan iemand mij dan ook nog uitleggen wat er bedoeld word met als je met ssl werd de dll in dezelfde map plaatsen word er dan bedoeld dat ik alle bestanden met dll op het eind in de zelfde map moet zetten als de reacties staan dus in bijv sslreader.eweka.nl.dbc

gr Rob S

-- [bericht automatisch samengevoegd - 20 mei 2014, 16:14] --

beste spotters ik weet niet wat ik heb gedaan maar door alsnog een keer proberen heeft spotnet zojuist wel alle reacties kunnen laden zonder foutmelding dus bij mij i s nu het probleem zo goed als opgelost ik zou iedereen die de moeite heeft genomen om mij te willen helpen met dit probleem hartelijk willen bedanken en tot de volgende keer
ik zal nog wel een keer gewoon binnen vallen om mijn account geldig te houden maar aan mijn expertize hebben we op deze site echt helemaal niets want h eb geen verstand van computers nogmaals na nogmaals de gegevens in te vullen ging het wel goed heeft wel de gehele dag geduurd maar dat maakt niet uit
greetings Rob S
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ajakkus
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2014, 15:48
Reputation: 0
Usenet: astraweb
Internet: ziggo

Re: Out of Memory exception

#112

Bericht door Ajakkus »

Wow, ik worstelde al een paar dagen met het genoemde probleem; van alles geprobeerd, maar niets hielp.
Wat ben ik blij en dankbaar dat er mensen zijn als YPSOS, die het probleem met een tool en heldere uitleg oplossen.
Geweldig bedankt!

math
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2014, 21:08
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: Out of Memory exception

#113

Bericht door math »

Hallo Ajakkus.

ik heb hetzelfde probleem na installeren van spotnet.
verschillende keren proberen opnieuw te installeren maar helaas zonder resultaat.
zou jij mij kunnen helpen.

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Out of Memory exception

#114

Bericht door Ypsos »

Ajakkus schreef: Wat ben ik blij en dankbaar dat er mensen zijn als YPSOS, die het probleem met een tool en heldere uitleg oplossen.
Geweldig bedankt!
ere wie ere toekomt, mesa57 is de maker van de tool :clap:
heldere uitleg, neem ik voor me rekening :D
Laatst gewijzigd door Ypsos op 09 okt 2014, 20:55, 2 keer totaal gewijzigd.

senolturkf16
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2014, 17:57
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: ziggo

Re: Out of Memory exception

#115

Bericht door senolturkf16 »

ik heb het zelfde probleem pak een willen keurige database wat en hoe bedoel je,
ik heb me laptop geformat en windows opnieuw erop gezet maar na installatie van spotnet weer wachten dat alle
reactie,s worden geladen etc maar uiteindelijk weer de zelfde fout het lijkt alsof er een bug fout in de nieuwe versie van spotnet is fix it please en nog een melding als ik probeer een spot te openen 1 tik voor het downloaden
krijg ik nog een melding commenstarter:Unable to open the database file en die andere out off memory bla bla bla...
aub niet iedereen is een programeur of handig met computers maar vind het wel done te downloaden muziek etc
daarom leg aub duidelijk de handelingen uit bedankt alvast en sory voor zo een commentaar!!!!!! (Respect)

-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 mei 2014, 15:02] --

help help help help waarom moet reactie ieder keer opnieuw geladen worden terwijl ik
met laptop geformat heb krijg steeds weer het dat opnieuw moet worden geladen
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Out of Memory exception

#116

Bericht door mesa57 »

Spotnet kan alleen door de maker aangepast worden, want de source is niet in het open domein.
Ik heb het idee echter dat de maker er niets meer aan doet.
Vandaar dat ik de DBCLoader heb gemaakt om het out-of-memory probleem van Spotnet 1.8.1 op te lossen.
Zie enkele pagina's terug.

RSchieving
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mei 2014, 07:47
Reputation: 0
Usenet: newsxs
Internet: upc

Re: Out of Memory exception

#117

Bericht door RSchieving »

hallo beste mensen ik had ook dit probleem maar nu niet meer en als ik nu in mijn lijst kijk met geinstalleerde programma's zie ik dat ik spotnet heb maar dan versie 1.8.3 ipb 1.8.1 wellicht is dat de reden waardoor de reactie gewoon werden geladen
gr Rob S

trrz
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2014, 18:35
Reputation: 0
Usenet: supernews
Internet: telenet

Re: Out of Memory exception

#118

Bericht door trrz »

Had hetzelfde probleem. Supergoeie post :thanku: Alles werkt terug naar behoren.

emielgr
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2014, 19:08
Reputation: 0
Usenet: newsxs
Internet: casema

Re: Out of Memory exception

#119

Bericht door emielgr »

Beste ,

Waar hebben jullie die gevonden dan spotnet 1.8.3.
Ik kan alleen maar tot 1.8.1 vinden.

Alvast bedankt, groet Emiel
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Out of Memory exception

#120

Bericht door mesa57 »

Volgens mij bestaat die ook niet.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer