Fout tijdens het starten van sabnzbd bekijk de logfile spotn
Geplaatst: 28 jan 2013, 09:34
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SunnyUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Solcon
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast!
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ontstaan nadat ik een nieuwe PC had aangschaft. Op de oude PC geen problemen gehad.
Geef een beschrijving van je probleem: Fout tijdens het starten van sabnzbd: bekijk de logfile Spotnet
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Afgelopen zaterdag heb ik een nieuwe PC aangschaft en sindsdien zijn de problemen met Spotnet begonnen. Op mijn oudere PC (AMD Athlon X2 Dual Core met Windows XP) geen enkel probleem gehad. Op deze oudere PC had ik ook Avast en Zonealarm lopen. Nu krijg ik dus steeds als ik iets wil gaan downloaden de volgende foutmelding:
Fout tijdens het starten van sabnzbd: bekijk de logfile Spotnet
Uiteraard op het forum en internet gezocht maar geen enkele oplossing kunnen vinden tot nu toe.
Wie kan mij hiermee helpen? Heb net bij SunnyUsenet mijn abonnement weer voor een maand verlengd, maar kan daar nu geen gebruik van maken.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 28 jan 2013, 09:44] --
Toch net even de firewall Zonealarm gedeinstalleerd. Vreemd genoeg werkt het nu wel terwijl Spotnet icm Zonealarm op mijn oudere pc wel goed werkte. Welke firewall moet ik dan gaan gebruiken?
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SunnyUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Solcon
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast!
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ontstaan nadat ik een nieuwe PC had aangschaft. Op de oude PC geen problemen gehad.
Geef een beschrijving van je probleem: Fout tijdens het starten van sabnzbd: bekijk de logfile Spotnet
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxxxxxxxxxxxxxxx@gmail.com" Password="xxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxxxxxxxxxxxxxx@gmail.com" Password="xxxxxxxxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="18" />
<Server Type="Uploads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxxxxxxxxxxxxxx@gmail.com" Password="xxxxxxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Afgelopen zaterdag heb ik een nieuwe PC aangschaft en sindsdien zijn de problemen met Spotnet begonnen. Op mijn oudere PC (AMD Athlon X2 Dual Core met Windows XP) geen enkel probleem gehad. Op deze oudere PC had ik ook Avast en Zonealarm lopen. Nu krijg ik dus steeds als ik iets wil gaan downloaden de volgende foutmelding:
Fout tijdens het starten van sabnzbd: bekijk de logfile Spotnet
Uiteraard op het forum en internet gezocht maar geen enkele oplossing kunnen vinden tot nu toe.
Wie kan mij hiermee helpen? Heb net bij SunnyUsenet mijn abonnement weer voor een maand verlengd, maar kan daar nu geen gebruik van maken.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 28 jan 2013, 09:44] --
Toch net even de firewall Zonealarm gedeinstalleerd. Vreemd genoeg werkt het nu wel terwijl Spotnet icm Zonealarm op mijn oudere pc wel goed werkte. Welke firewall moet ik dan gaan gebruiken?