Pagina 1 van 1

probleem bij opstarten spotnet

Geplaatst: 19 jan 2013, 12:30
door jessjan
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft
Met welk programma download je?: grabbit
Wanneer begon je probleem?: 4 weken geleden
Geef een beschrijving van je probleem: ik kom niet meer op spotnet zegt telkens wachtwoord fout of ussername ik heb alles goed ingevuld
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: probleem bij opstarten spotnet

Geplaatst: 19 jan 2013, 13:02
door ardy43
Hoi jessjan,

Gebruik je nog meer programma's waar je de inloggegevens van ziggo moet invullen,
dan moet je de verbindingen gaan verdelen :) Of gebruik de programma's niet gelijktijdig.


Een andere veelgemaakte fout is dat gebruikers Spotnet instellen met aantal connecties en dan vervolgens een ander download programma (grabit oid) gebruiken naast spotnet. Vaak hebben mensen dit download programma ingesteld op het maximum aantal connecties waardoor Spotnet geen connecties meer beschikbaar heeft en een foutmelding zal geven

zodra alle verbindingen gebruikt worden door (spotnet/grab-it/newsleecher etc) geeft hij aan gebruikersnaam/wachtwoord klopt niet.

zie ook Wat moet ik invullen bij het aantal connecties? http://www.spot-net.nl/faq/#3

laat even weten of je het hier mee oplost? :D

Re: probleem bij opstarten spotnet

Geplaatst: 20 jan 2013, 01:17
door blue mystery
de ziggo server is ook erg brak momenteel.
al wil ziggo dit nog steeds niet toe geven.
ik zit nu bij sunny usenet en heb die klachten niet meer,
had daarvoor ook veel al zelfde meldingen met ziggo.

of time outs,
of ww verkeerd of iets anders.
Geen reactie meer in dit topic, daarom :bin:. Heropenen? Stuur me een berichtje!
- ManiaK