Pagina 1 van 1

kan geen spots openen

Geplaatst: 08 jan 2013, 19:25
door barry13
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: versie 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg free
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: ik heb windows gerepareerd omdat mijn laptop niets meer deed. dus alleen windows is opnieuw geinstalleerd voor de rest is er niets veranderd
Geef een beschrijving van je probleem: ik kan spotnet wel opstarten en updaten maar zodra ik een spot wil openen krijg ik de melding ''de waarde valt niet binnen het bereik.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: kan geen spots openen

Geplaatst: 08 jan 2013, 20:07
door ardy43
Hoi barry13,

Ik denk dat het een .NET framework fout is. Probeer daarom eens om .NET Framework opnieuw te installeren.
Eerst verwijderen we de al geinstalleerde versie. Ga naar start > configuratiescherm > 'een programma verwijderen' > zoek naar Microsoft .NET Framework en verwijder deze.
Hierna download je .NET opnieuw op http://www.microsoft.com/nl-nl/download ... x?id=17718 en installeer je .NET weer.

Laat je even weten of dit je probleem oplost? :D

Re: kan geen spots openen

Geplaatst: 08 jan 2013, 23:52
door barry13
hoi ardy43

bedankt voor je reactie het heeft helaas niet geholpen. alleen staat de foutmelding er nu niet in het nederlands maar in het engels. verder heb ik nog een keer spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd. hoeveel versies van framework moeten er op staan?

Re: kan geen spots openen

Geplaatst: 09 jan 2013, 09:23
door ManiaK
Heb je alle windows updates gedraaid na installatie van Windows?
Controleer dit alsjeblieft.

Controleer ook nog even of .NET framework er goed opstaat. .NET Framework verificatie
Spotnet heeft .NET Framework 4 nodig!
Geen reactie meer, daarom :locked: . Heropenen? Stuur me een berichtje!
- ManiaK