Pagina 1 van 1

Geen verbinding meer

Geplaatst: 01 jan 2013, 22:08
door Denden
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Easy Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG 2012
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: 3 dagen geleden. Als ik spots aanklikte kwam de melding"Removed" of het duurde heel lang voordat hij de spot opende
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg nu continue de melding "the connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond (931). Ik krijg dus geen verbinding meer met de spots
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Geen verbinding meer

Geplaatst: 01 jan 2013, 22:25
door ardy43
Hoi Denden,

Zie error 931 The connection attempt timed out, or the connected

Even voor het overzicht van alle mensen met deze foutmelding nog een keer de samenvatting: Samenvatting van mogelijke oplossingen

Je gebruikt AVG,en niet de F-secure? lees anders onderstaande.
Gebruik je F-Secure Internet Security 2013 en heb je (na de update van F-secure) problemen met Spotnet?
Spotnetters met F-Secure Internet Security

Re: Geen verbinding meer

Geplaatst: 01 jan 2013, 22:41
door nijode999
Easyusenet is volgensmij down, want ik heb hier hetzelfde probleem en ik kan niet downloaden.

Re: Geen verbinding meer

Geplaatst: 01 jan 2013, 22:49
door ardy43
2013-01-01 21:30

Op dit moment is er een storing gaande waardoor u mogelijk niet kunt verbinden.
Onze engineers zijn er er mee bezig om het zo snel mogelijk op te lossen.


Met vriendelijke groet en excuses voor het ongemak zie https://www.easyusenet.nl/nl/helpdesk/93

Ja storing dus...

Re: Geen verbinding meer

Geplaatst: 02 jan 2013, 02:15
door hjvbft
update 02-01-2013 00:30: de storing is opgelost

Re: Geen verbinding meer

Geplaatst: 02 jan 2013, 06:40
door leejoo1
Ook bij Newsgrabber zijn er storingen. Dit staat nu vermeld op hun website:

Update: Op dit moment snelheid en connectiviteit stabiliseren zich. Het probleem werd veroorzaakt door 1 van onze routers.
Onze excuses voor het ongemak.

Op dit moment ondervinden wij problemen waardoor klanten problemen kunnen ondervinden om te connecten met ons netwerk.
Onze excuses voor het ongemak.


Groet, leejoo1