Geen verbinding meer
Geplaatst: 01 jan 2013, 22:08
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Easy Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG 2012
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: 3 dagen geleden. Als ik spots aanklikte kwam de melding"Removed" of het duurde heel lang voordat hij de spot opende
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg nu continue de melding "the connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond (931). Ik krijg dus geen verbinding meer met de spots
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Easy Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG 2012
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: 3 dagen geleden. Als ik spots aanklikte kwam de melding"Removed" of het duurde heel lang voordat hij de spot opende
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg nu continue de melding "the connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond (931). Ik krijg dus geen verbinding meer met de spots
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.