Pagina 1 van 1
Geen reacties
Geplaatst: 31 dec 2012, 16:49
door nijode999
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Easyusenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geem
Met welk programma download je?: SABNZBD
Wanneer begon je probleem?: Vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een spot open dan krijg je geen reacties te zien, terwijl hij wel headers met reacties ophaalt.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Re: Geen reacties
Geplaatst: 31 dec 2012, 17:38
door hjvbft
Er word elke 119 seconde gecontroleerd op nieuwe headers voor spots, reacties en spammeldingen.
Als een spot nieuwe reacties heeft worden deze zichtbaar als de spot opnieuw geopend word.
Er word niet specifiek voor 1 spot de headers opgehaald. Niet elke spot heeft reacties.
Re: Geen reacties
Geplaatst: 31 dec 2012, 17:56
door nijode999
Geen enkele spot heeft reacties,terwijl ze die eerst wel hadden.
Re: Geen reacties
Geplaatst: 31 dec 2012, 18:18
door hjvbft
Word er linksonder een foutmelding vermeld? Zo ja, wat is de foutmelding?
Is er recent een andere usenet server ingesteld in SpotLite?
Re: Geen reacties
Geplaatst: 31 dec 2012, 18:52
door nijode999
Ik krijg geen foutmelding te zien en er is reeds geen andere server ingesteld.
Re: Geen reacties
Geplaatst: 31 dec 2012, 21:35
door hjvbft
Je kan het cache bestand hernoemen zodat er een nieuwe word gemaakt.
In de portable versie \SpotLite\cache.db. In de niet portable versie:
Vista en Windows 7 = C:\Users\"gebruikersnaam"\AppData\Local\SpotLite\SpotLite\cache.db
XP = C:\Documents and Settings\"gebruikersnaam"\Local Settings\ApplicationData\SpotLite\SpotLite\cache.db
Linux = /home/gebruikersnaam/.local/share/data/SpotLite/SpotLite/cache.db
Mac = /users/library/application support/SpotLite/cache.db
Re: Geen reacties
Geplaatst: 05 jan 2013, 17:18
door SoloID
Thanx hjvbft dit heeft idd het probleem opgelost.
Re: Geen reacties
Geplaatst: 05 jan 2013, 21:25
door hjvbft
Graag gedaan en bedankt voor het melden dat het probleem is opgelost.
Re: Geen reacties
Geplaatst: 08 jun 2013, 11:21
door dondersteen7
Ik heb ook deze oplossing gebruikt van , hjvbft en heb het woordje : cache veranderd in : cache.db en de oude cache verwijderd, en toen Spotlite op nieuwe op gestart en alle Headers verwijderd en joepie toen kon ik ook eindelijk weer de reactie,s lezen die ik ook al enige tijd niet meer kon lezen.
Dus bij deze super bedankt voor je oplossing hiwervoor : hjvbft.