Eindelijk contact gehad met Eweka en die lossen niets op.
Dit is het chatgesprek.Kom dus niks verder:
peter: Ik heb net uw medewerker gesproken en meneer weigert me te helpen en wil verbinding verbreken.Staat me grof te woord en dat accepteer ik niet.Ik heb jullie een mail gestuurd en die ziet meneer maar weigert daar zelfs antwoord op te geven.Ik betaal voor een service en die word niet geleverd.Dat lijkt mij meer dan logisch dat ik hulp zou willen als ik met een probleem zit?
U spreekt nu met Jeroen van Eweka Support.
Jeroen: Goedemiddag,
peter: goedemidag Jeroen.
Jeroen: De mail had u vanaf *********** verstuurd?
peter: dat klopt
peter: op de 29e afgelopen December
Jeroen: Ok, zal het er even bijhalen/zoeken.
peter: ik geloof dat jullie een achterstand hebben.Het gaat mij meer om hoe uw collega mij te woord staat
Jeroen: Kan alleen een e-mail terugvinden waarin u uw account gegevens opvraagt.
peter: uw collega had de mail net voor zich.Ik verstuurd op 29 dec.
peter: Ik zal de text er even bijpakken
peter: Geachte heer.
Sinds een aantal dagen kan ik niets meer downloaden met jullie service.
Ik zou graag weten wat er aan de hand is.
Alle instellingen zijn goed ,dus daar ligt het niet aan.
Als het ligt aan hetgene dat jullie samenwerken met Brein ga ik me keren tot mijn recht van retour van mijn betaalde kosten.
Er zijn wijzigingen aangebracht aan de voorwaarden binnen Eweka en de klanten zijn niet op de hoogte gebracht.Ik heb daarover moeten lezen op diverse fora en gezocht via Google.
Ik hoop echter dat het daar niet aan ligt en dat u mij gewoon kunt helpen.
Ik betaal niet voor 90 dagen waar ik nu al bijna 14 dagen geen gebruik van kan maken.
Ik hoop met grote spoed iets van u te horen want u kunt begrijpen dat ik een beetje gepikeerd ben hierdoor.
MVG , Peter
Klantnummer ***********
peter: dat is de mail die verzonden is
peter: dat stukje van Brein heb ik gelezen op internet en is alleen een vraag.Is niet kwaad bedoeld.Maar u kunt nagaan als ik voor 3 maanden betaal en niet gebruik kan maken van de service dat ik dat niet leuk vind.
peter: Ik heb dit probleem sinds ik op newsreader 85 zit.
peter: ik gebruik Eweka icm Grabit
Jeroen: Ok, heb iig nu uw mail gevonden.
Jeroen: In hoeverre is de verbinding naar het Eweka platform door Eweka's schuld verslechterd?
peter: ik kan helemaal geen gebruik meer maken van eweka.Eerst ging het perfect.Ben ook al jaren klant.Alleen sinds een week of 2 werkt er niets meer.Dat ik geen films kan downloaden prima.Maar helemaal niets klopt niet.
Jeroen: Zie hier dat u regelmatig met meer dan 8 verbindingen probeert in te loggen, dit levert dan ook altijd verbindings en/of snelheidsproblemen op.
Jeroen: 29-12-2012 19:28 Connection denied *********** [sql auth: max client connections for user]
peter: ik heb hem zelfs op 7 staan momenteel.Die extra verbinding kan kloppen omdat ik dan een programma open heb staan en die nog uit moet zetten.
peter: die kan niet samen met Eweka
Jeroen: En wanneer u de retry functie in Grabit gebruikt, wordt het dan wel opgehaald?
peter: ik heb hem nu geopend dus misschien ziet u een foutmelding binnenkomen.Ben benieuwd
peter: nee ook niet.
Jeroen: 02-01-2013 12:12 Disconnect *********** -
02-01-2013 12:11 Succesfull authentication *********** -
peter: foutmelding is unable to connect to newsreader85.eweka.nl:119 Eaccesviolation
peter: dat krijg ik bij alles
Jeroen: Dat is wat Grabit laat zien?
peter: ja
Jeroen: Welk anti-virus pakket gebruikt u?
peter: en dat is een textbestand
peter: Eset maar gebruik ik ook al jaren
peter: ook toen het nog werkte
peter: ik heb in mijn instellingen niets veranderd.
peter: ineens werkte het niet meer
Jeroen: Reset modem en router probeer een willekeurig bestand op te halen mocht het evemngoed niet werken en u bent er zeker van dat het niet aan het bestand zelf ligt is het raadzaam om Grabit via de meegeleverde uninstall functie te herinstalleren.
peter: ik heb grabit al opnieuw geinstalleerd.
peter: heb zelfs een complete clean install gedaan van de laptop
Jeroen: Indien u meer assistentie wenst, dan kunt u ons de message ID sturen van een aantal bestanden die u niet kunt benaderen (of bij voorkeur de NZB indien u daarover beschikt) zodat we kunnen uitsluiten dat het probleem niet wordt veroorzaakt door een opslagprobleem.
peter: zal ik doen.Wat kan ik doen aan een klacht over uw medewerker Paul?Die had ik net telefonisch aan de lijn en meneer lacht me gewoon uit.Dat accepteer ik natuurlijk nooit.Dat vind ik ronduit onbeschoft en niet kunnen.Staat me grof te woord en maakt mij uit voor leek en moet maar een andere hobby zoeken.
Jeroen: U kunt hierover een mail sturen naar
info@eweka.nl
Jeroen: Die gaat buiten de helpdesk om.
peter: dank u ga ik dat doen.
Jeroen: Ok, fijne dag.
peter: u ook
Snap gewoon niet waaraan het ligt.
Vind het wel raar dat ze het Brein verhaal niet eens ontkennen.Ze beginnen over auteursrechten enzo dus (in mijn ogen) beamen ze het zelfs.