Pagina 1 van 1

foutmelding 502

Geplaatst: 25 dec 2012, 22:45
door timshift
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: easyusenet
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: na een maand mijn weer betaald bij easyusenet
Geef een beschrijving van je probleem: krijg de 502 account suspended please contact support.(502)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: foutmelding 502

Geplaatst: 26 dec 2012, 09:11
door ManiaK
Goedemorgen timshift,

Welkom op dit forum,
De foutmelding geeft aan dat er iets aan de hand is met je account bij easyusenet.
(account suspended = account (tijdelijk) opgeheven)
Neem even contact op met easyusenet, ik neem aan dat het dan rechtgezet kan worden.

Van de Easyusenet website: Bij vragen over je account of een nieuw abonnement kun je ons een email sturen op support@easyusenet.nl of een ticket aan te maken op http://www.easyusenet.nl/helpdesk

Succes en laat even weten of we je nog verder kunnen helpen!

Re: foutmelding 502

Geplaatst: 26 dec 2012, 20:06
door timshift
Het probleem is opgelost het blijkt dus dat ik een night abbo heb :S kan het mij niet voorstellen maar het zij zo bedankt in ieder geval voor de snelle reactie

Re: foutmelding 502

Geplaatst: 27 dec 2012, 09:09
door ManiaK
Hallo timshift...

Ah...daar ben je mooi klaar mee.. :D
Ik neem aan dat je dat in overleg met Easyusenet wel kunt aanpassen, mocht je dat willen.
Bij veel usenetproviders is het mogelijk om tussentijds je abo te "upgraden".
Vaak kan dat gewoon in je account als je ingelogd bent.

Mooi dat je vraag beantwoord is, bedankt voor de terugkoppeling!
:goed: