Pagina 1 van 1

geen updates

Geplaatst: 23 dec 2012, 22:20
door Theodoor1953
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.4.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: hitnews
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ong.1 week geleden. Het downloaden ging tergent langzaam
Geef een beschrijving van je probleem: Doordat het downloaden erg langzaam ging,heb ik spotnet verwijdert en opnieuw gedownload en geinstalleerdTijdens het updaten kreeg ik de melding dat er een fout was opgetreden tijdens het ophalen van de headers.,en later weer dat er geen verbinding gemaakt kon worden met de server en er was een timeout opgetreden
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

news.hitnews.eu,maar dit kan ook verandert zijn in news.hitnews.com. De server is dus ook Hitnews en zit op poort119 met 4 verbindingen
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: geen updates

Geplaatst: 23 dec 2012, 22:35
door ardy43
Hoi Theodoor1953,

Account settings (non SSL)
Server Address (hostname): news.hitnews.com
Port: 119 or 80

Account settings (SSL)
Server Address (hostname): ssl.hitnews.com
Port: 563 or 995

voor de settings zie http://www.hitnews.com/index.php?group=4

Zie ook Spotnet en firewalls
(als Spotnet geblokkeerd wordt verschijnt de melding: Fout (931) ..)

en geen verbinding met externe server

Re: geen updates

Geplaatst: 24 dec 2012, 14:31
door Theodoor1953
Ik denk dat het probleem is opgelost. Ik heb spotnet er helemaal afgegooid. Ik had 1.4.1 En nu heb ik spotnet 1.7.1 er op gezet en dit werkt tot nu toe goed.Bedankt allemaal voor jullie steun en wens jullie prettige feestdagen

Re: geen updates

Geplaatst: 24 dec 2012, 14:37
door ardy43
Fijn dat het is opgelost,ook fijne feestdagen!! :goed: