Downloadsnelheid schommelt te extreem en niks is compleet.
Geplaatst: 23 dec 2012, 09:38
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Hitnews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: 2 dagen terug begon het probleem dat ik bestanden met de status mislukt binnenhaalde. Hier is niks aan vooraf gegaan.
Geef een beschrijving van je probleem: De downloadsnelheid schommelt extreem, van enkele mbit/s tot 8 mb/s. Normaal zit ik rond de 4mb/s. Hierbij haal ik ook geen enkel bestand meer compleet binnen. Hij geeft dit wel aan in de status maar open ik het bestand zijn het losse rar bestanden met te weinig par2 bestanden om te repareren. Aan de spot ligt het niet want het zijn goede spots. Soms zegt hij ook als status mislukt. Ziggo speedtest geeft een goede verbinding aan.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Hallo allemaal,
Ik post hier niet vaak, maar lees wel regelmatig mee. Ik zit nu zelf met een probleem waar ik zo 1,2,3 niet uitkom.
Downloadsnelheid schommelt te extreem en ik haal ook geen enkel bestand compleet binnen.
Dit is nu sinds 2 dagen zo en het begint mij behoorlijk te vervelen, waarmee ik niet wil zeggen dat ik een goed werkend programma verdien, maar gewoon weinig geduld heb met niet naar behoren werkende dingen.
Hulp gevraagd aan mensen die me willen helpen en verstand van zaken hebben, want ik weet niet waar de fout zit en waar ik me dus moet melden. Ziggo/ hitnews. Dank dank dank alvast!
Aanvulling:
Ben ook al overgeschakeld van draadloos naar LAN. Heb ook de firewall uitgezet maar niets maakt verschil. Ook een ander kanaal op de router helpt niet. Gebruik al ssl.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Hitnews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: 2 dagen terug begon het probleem dat ik bestanden met de status mislukt binnenhaalde. Hier is niks aan vooraf gegaan.
Geef een beschrijving van je probleem: De downloadsnelheid schommelt extreem, van enkele mbit/s tot 8 mb/s. Normaal zit ik rond de 4mb/s. Hierbij haal ik ook geen enkel bestand meer compleet binnen. Hij geeft dit wel aan in de status maar open ik het bestand zijn het losse rar bestanden met te weinig par2 bestanden om te repareren. Aan de spot ligt het niet want het zijn goede spots. Soms zegt hij ook als status mislukt. Ziggo speedtest geeft een goede verbinding aan.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Hallo allemaal,
Ik post hier niet vaak, maar lees wel regelmatig mee. Ik zit nu zelf met een probleem waar ik zo 1,2,3 niet uitkom.
Downloadsnelheid schommelt te extreem en ik haal ook geen enkel bestand compleet binnen.
Dit is nu sinds 2 dagen zo en het begint mij behoorlijk te vervelen, waarmee ik niet wil zeggen dat ik een goed werkend programma verdien, maar gewoon weinig geduld heb met niet naar behoren werkende dingen.
Hulp gevraagd aan mensen die me willen helpen en verstand van zaken hebben, want ik weet niet waar de fout zit en waar ik me dus moet melden. Ziggo/ hitnews. Dank dank dank alvast!
Aanvulling:
Ben ook al overgeschakeld van draadloos naar LAN. Heb ook de firewall uitgezet maar niets maakt verschil. Ook een ander kanaal op de router helpt niet. Gebruik al ssl.