Diverse problemen met downloaden.
Geplaatst: 21 dec 2012, 19:54
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 18.1.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: nvt
Welke Internet Provider heb je?: xs4all
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avira free, windows firewall
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: geen duidelijk tijdstip. Ook geen programma's geinstalleerd de afgelopen week.
Geef een beschrijving van je probleem: Na enige tijd geen downloads te hebben gedaan, wilden we weer dowloaden met spotnet. Ik kreeg voor sommige recente bestanden de foutmelding: kan de nzb (nog) niet vinden etc. terwijl andere bestanden van dezelfde dag wel gedownload werden.
Vervolgens worden sommige bestanden niet volledig gedownload en dus ook niet uitgepakt.
En later kwam er nog de melding bij: fout tijdens het starten van de SABnzbd: bekijk de logfile
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet opnieuw geinstalleerd samen met de 1.8.1.1 versie.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 dec 2012, 21:10] --
Tevens nu een 931 foutcode.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 18.1.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: nvt
Welke Internet Provider heb je?: xs4all
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avira free, windows firewall
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: geen duidelijk tijdstip. Ook geen programma's geinstalleerd de afgelopen week.
Geef een beschrijving van je probleem: Na enige tijd geen downloads te hebben gedaan, wilden we weer dowloaden met spotnet. Ik kreeg voor sommige recente bestanden de foutmelding: kan de nzb (nog) niet vinden etc. terwijl andere bestanden van dezelfde dag wel gedownload werden.
Vervolgens worden sommige bestanden niet volledig gedownload en dus ook niet uitgepakt.
En later kwam er nog de melding bij: fout tijdens het starten van de SABnzbd: bekijk de logfile
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet opnieuw geinstalleerd samen met de 1.8.1.1 versie.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 dec 2012, 21:10] --
Tevens nu een 931 foutcode.