Pagina 1 van 2

Selectiebalk in hoofdscherm verdwijnt

Geplaatst: 01 dec 2012, 15:18
door pushboy
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.81
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: i-telligent
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: sabnzb
Wanneer begon je probleem?: Na een installatie op een nieuwe pc
Geef een beschrijving van je probleem: In het hoofdscherm als je een post selecteert, wordt de selectiebalk blauw.
Als je nu de post opent nzb download etc en je gaat daarna terug naar het hoofdscherm is de blauwe selectie balk van de geselecteerde spot weg. Hij is zeer licht grijs/wit. Je ziet dus niet meer waar je gebleven was.
Dit is erg lastig.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Selectiebalk in hoofdscherm verdwijnt

Geplaatst: 03 dec 2012, 09:10
door ManiaK
Update de driver van je videokaart. Helpt dat niet?
Ik zou zeggen: probeer dan de boel opnieuw te installeren en ook controleren of .NET framework 4 goed geinstalleerd is.

Re: Selectiebalk in hoofdscherm verdwijnt

Geplaatst: 04 dec 2012, 17:24
door pushboy
Hoi Maniak,

Zal het proberen. Klopt het dat de balk weer blauw moet zijn of dat de spot als gelezen gemarkeerd moet worden? Deze blijft nl gewoon bold tot de volgende database update.

mvg

Re: Selectiebalk in hoofdscherm verdwijnt

Geplaatst: 05 dec 2012, 10:33
door ManiaK
Normale gang van zaken is dat nieuwe spots dikgedrukt zijn totdat de database opnieuw bijgewerkt wordt. Het is niet zo dat je kunt zien of een spot al bekeken is, zoals dat bijvoorbeeld in je e-mailprogramma wel gebeurt.

Re: Selectiebalk in hoofdscherm verdwijnt

Geplaatst: 06 dec 2012, 11:12
door pushboy
Hallo,

Probleem is opgelost. Had net framework 4.5 ook geinstalleerd. Deze verwijderd en de gewone 4.0 geinstalleerd.
Balk is weer zichtbaar..

Bedankt voor de hulp

Re: Selectiebalk in hoofdscherm verdwijnt

Geplaatst: 06 dec 2012, 13:26
door ManiaK
Mooi zo! Dank je wel voor de terugkoppeling! :goed:

Spot blijft niet blauw gemarkeerd.

Geplaatst: 29 jan 2013, 09:34
door leceur
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Easynews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton
Met welk programma download je?: Alt.Binz
Wanneer begon je probleem?: Na verse installatie
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik op een spot klik (wordt de regel blauw gemarkeerd) en opent een nieuw tab blad met de spot info. Als ik het tab blad sluit kom ik terug in het overzicht maar is de zojuist aangeklikte spot niet meer blauw en dus niet te zien waar die staat. Heel onhandig want dan moet ik zoeken waar ik gebleven was. Op 2 (Win 7 & Win 8) van mijn 4 PC's thuis gebeurd dit. Op 2 (Windows 7) blijft de spot wel blauw en kan ik dus makkelijk zien waar ik gebleven was.
Heb trouwens ook .NET framework 4.5 ge-deinstallerd zoals in andere post stond maar heeft niet geholpen.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Samengevoegd met soortgelijk probleem
- ManiaK

Re: Selectiebalk in hoofdscherm verdwijnt

Geplaatst: 29 jan 2013, 11:10
door ManiaK
Ook al gekeken of het bijwerken van het stuurprogramma van je videokaart het probleem verhelpt?

Re: Selectiebalk in hoofdscherm verdwijnt

Geplaatst: 29 jan 2013, 12:37
door leceur
Vreemd dat gedeelte is van mijn post weg gevallen maar heb een kompleet nieuwe W8 installatie inclusief laatste video drivers gedaan,dus helaas.

Re: Selectiebalk in hoofdscherm verdwijnt

Geplaatst: 29 jan 2013, 14:38
door ManiaK
Kijk even naar dit artikel in de kennisbank: .NET Framework verificatie