KPN IP Zakelijk 501 melding
Geplaatst: 28 nov 2012, 19:55
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.kpn.nl
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: McAfee
Met welk programma download je?: Spotnet 1.8.1
Wanneer begon je probleem?: Vandaag overgestapt van KPN ADSL naar IP Zakelijk, daarna deed spotnet het niet meer. kreeg ineens de 501 melding!!!
Geef een beschrijving van je probleem: Vandaag overgestapt van KPN ADSL naar IP Zakelijk, daarna deed spotnet het niet meer. kreeg ineens de 501 melding!!!
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Weet iemand wat het probleem kan zijn ?
ik heb news.kpn.nl porrt 119, 4 verbindingen ingevuld (zoals overal op het forum aangegeven)
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.kpn.nl
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: McAfee
Met welk programma download je?: Spotnet 1.8.1
Wanneer begon je probleem?: Vandaag overgestapt van KPN ADSL naar IP Zakelijk, daarna deed spotnet het niet meer. kreeg ineens de 501 melding!!!
Geef een beschrijving van je probleem: Vandaag overgestapt van KPN ADSL naar IP Zakelijk, daarna deed spotnet het niet meer. kreeg ineens de 501 melding!!!
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Weet iemand wat het probleem kan zijn ?
ik heb news.kpn.nl porrt 119, 4 verbindingen ingevuld (zoals overal op het forum aangegeven)
Generated by Support Toolkit SRT Generator.