Pagina 1 van 1

Spotnet foutcode 954

Geplaatst: 10 nov 2012, 12:29
door Tompidom
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Ziggo
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Dinsdag 5 november
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik spotnet opstart laad hij alle nieuwe spots, Als ik dan een spot wil openen dan krijg ik de foutmelding 954
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Spotnet foutcode 954

Geplaatst: 22 nov 2012, 08:48
door ManiaK
Tompidom,

Ik zie dat je helaas nog geen reactie hebt gehad, misschien heb je het zelf al ontdekt?

De foutmelding ligt waarschijnlijk aan je antivirus, er vanuit gaande dat je F-Secure gebruikt....

Lees dit topic socketfout 954 en eventueel dit topic Spotnetters met F-Secure Internet Security

:thanku:
Geen reactie meer, daarom :locked: . Heropenen? Geen probleem, stuur me een PB
- ManiaK