error 931 The connection attempt timed out, or the connected
Geplaatst: 20 jul 2012, 17:57
Zojuist spotnet connectie op proberen zetten met ziggo. Niet gelukt.
Versie 1.8.1 , 1.7.6 , 1.7.5 en 1.7.1 doen het momenteel niet.
Maak ik echter op deze pc verbinding met eweka die ook over poort 119 gaat krijg ik wel gewoon verbinding.
Ik wil echter gewoon met mijn ziggo account verbinding maken. Dat moet tenslotte ook mogelijk zijn.
Ziggo helpdesk helpt helaas niet veel verder. Komen uiteindelijk over probeer het eens via de mail als die het ook niet doet hebben wij storing.
Heb helaas geen outlook op deze pc om dat uit te proberen. Iemand enig idee waarom ik niet met ziggo verbinding kan maken maar wel met EWEKA?
gebruikersnaam en wachtwoord zijn geverifieerd bij ziggo en die kloppen.
Versie 1.8.1 , 1.7.6 , 1.7.5 en 1.7.1 doen het momenteel niet.
Maak ik echter op deze pc verbinding met eweka die ook over poort 119 gaat krijg ik wel gewoon verbinding.
Ik wil echter gewoon met mijn ziggo account verbinding maken. Dat moet tenslotte ook mogelijk zijn.
Ziggo helpdesk helpt helaas niet veel verder. Komen uiteindelijk over probeer het eens via de mail als die het ook niet doet hebben wij storing.
Heb helaas geen outlook op deze pc om dat uit te proberen. Iemand enig idee waarom ik niet met ziggo verbinding kan maken maar wel met EWEKA?
gebruikersnaam en wachtwoord zijn geverifieerd bij ziggo en die kloppen.