Pagina 1 van 1

probleem met downloaden

Geplaatst: 09 okt 2012, 19:34
door maggie66
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: de problemen begonnen vanmorgen ineens, ik had 2 mappen gedownload wou de 3de toen doen en dat ging niet meer
Geef een beschrijving van je probleem: het probleem was nadat ik de 2 mappen had gedaan ik een 3de wou doen, kreeg in ineens de melding dat naam en ww niet juist was en ik er dus niet meer op kon
ik kan er helaas nog niet op, geeft nog de fout aan
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: probleem met downloaden

Geplaatst: 09 okt 2012, 22:12
door ardy43
Hoi maggie66,

Check even of je niet aan je downloadlimiet voor deze maand zit?
Ziggo stuurt je eerst een mail, wanneer je je Quota bereikt. Heb je deze mail ontvangen? :)

Afbeelding

Re: probleem met downloaden

Geplaatst: 10 okt 2012, 11:24
door maggie66
heb nog geen mail van ziggo gehad, maar het zou wel kunnen dan dat ik mijn limiet bereikt heb
het ging even heel hard ;)
ik wacht het dan wel even af of ik over een poosje weer kan downloaden

Re: probleem met downloaden

Geplaatst: 10 okt 2012, 13:51
door ardy43
Is goed,ik zet dit topic naar opgelost,
Mocht dat niet zo blijken te zijn,laat het dan even weten,dan kijken we verder :D

Re: probleem met downloaden

Geplaatst: 10 okt 2012, 18:18
door Wheaten
Let ook even op de retentie.
Retentie op binary Max. 30 dagen
Retentie op txt Tot 150 dagen