"kan nzb (nog) niet vinden" bij nieuwere spots
Geplaatst: 05 okt 2012, 17:43
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.81
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: snelnl
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: -
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: vorige week probeerde ik een spot van 4 dagen oud te downloaden en sindsdien krijg ik consequent deze error.
Geef een beschrijving van je probleem: melding "kan nzb (nog) niet vinden" bij alle spots die meer dan een paar uur oud zijn.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
ik realiseer me dat er al veel vragen over dit probleem zijn geweest, maar de oudere topics die ik gevonden heb geven niet echt een oplossing voor mijn probleem. voor de duidelijkheid: het gaat er dus om dat ik via verschillende servers dezelfde foutmelding krijg. hele nieuwe spots (van maximaal een paar uur oud) kan ik wel downloaden, maar ik krijg een error bij spots van bijvoorbeeld een paar dagen oud.
mogelijk is het een zeer specifiek probleem voor een aantal spots, dus ik vroeg me ook af of het mogelijk is om de nzb bestanden ergens handmatig te downloaden om ze vervolgens weer in spotnet of sabnzb te openen.
alvast bedankt!
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.81
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: snelnl
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: -
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: vorige week probeerde ik een spot van 4 dagen oud te downloaden en sindsdien krijg ik consequent deze error.
Geef een beschrijving van je probleem: melding "kan nzb (nog) niet vinden" bij alle spots die meer dan een paar uur oud zijn.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
ik realiseer me dat er al veel vragen over dit probleem zijn geweest, maar de oudere topics die ik gevonden heb geven niet echt een oplossing voor mijn probleem. voor de duidelijkheid: het gaat er dus om dat ik via verschillende servers dezelfde foutmelding krijg. hele nieuwe spots (van maximaal een paar uur oud) kan ik wel downloaden, maar ik krijg een error bij spots van bijvoorbeeld een paar dagen oud.
mogelijk is het een zeer specifiek probleem voor een aantal spots, dus ik vroeg me ook af of het mogelijk is om de nzb bestanden ergens handmatig te downloaden om ze vervolgens weer in spotnet of sabnzb te openen.
alvast bedankt!