Kan niet meer inloggen.
Geplaatst: 03 okt 2012, 16:56
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Geen antwoord gegeven
Geef een beschrijving van je probleem: Twee weken geleden het downloaden stopte ineens film was maar half klaar, kreeg ep het scherm te staan wachtwoord of gebruikersnaam niet juist kreeg een email van ziggo dat mijn limiet was bereikt en volgende maand weer verder kon, maar dat ging niet gaf mij nog steeds dezelfde melding.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Geen antwoord gegeven
Geef een beschrijving van je probleem: Twee weken geleden het downloaden stopte ineens film was maar half klaar, kreeg ep het scherm te staan wachtwoord of gebruikersnaam niet juist kreeg een email van ziggo dat mijn limiet was bereikt en volgende maand weer verder kon, maar dat ging niet gaf mij nog steeds dezelfde melding.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.