Pagina 1 van 1

Socket closed (954)

Geplaatst: 30 sep 2012, 11:59
door bram2003
Beste Thisegzz,

Meer dan een jaar ben ik trouwe spotnetter.
Sinds 2 dagen krijg ik wel verbinding en nieuwe spots en reacties, echter wanneer ik een willekeurig item aanklik duurt het 2 minuten en dan deze vervelende melding: socket closed(954).
OS :win7
usenet provider EWEKA
Internet provider: ZIGGO.

Aan de thuissituatie is niets veranderd. En via de computer van mijn zoon wordt ook gedownload. Hij krijgt dezelfde melding.

Antivirus Fsecure uitzetten helpt ook niet.
Heb mij een paar uur lid gemaakt van usnet.nl en een download geprobeerd, gaat prima.

Kun jij helderheid verschaffen? Zou EWEKA soms afknijpen?

Ik hoor graag, spotnet heeft nl verreweg mijn voorkeur.

Met vriendelijke groet,
Bram van Popering <KNIP*>
*Om problemen te voorkomen het mailadres van Bram verwijderd
- ManiaK

Re: Socket closed (954)

Geplaatst: 30 sep 2012, 17:52
door Wheaten
Neem aan dat het probleem weer weg is?
Ziggo heeft 28 en 29 september onderhoud aan hun netwerk gepleegd.
Kans groot dat je hierdoor de melding kreeg.

even je modem resetten.

Re: Socket closed (954)

Geplaatst: 15 okt 2012, 18:55
door ManiaK
Geen reactie meer van TS, daarom :bin:,
Heropenen? Geen probleem, stuur me een PB!