Pagina 1 van 1

Unable to connect to the remote server

Geplaatst: 29 aug 2012, 19:31
door JesseB
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: G-Data
Met welk programma download je?: Spot-net
Wanneer begon je probleem?: Geen antwoord gegeven
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een film/serie/album probeer te downloaden krijg ik de melding van ''Unable to connect to the remote server ''
Ik heb wat rond gezocht op het forum en het internet over dit probleem maar ik kon hier de oplossing niet vinden.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 29 aug 2012, 20:25] --

Iemand ??

Re: Unable to connect to the remote server

Geplaatst: 29 aug 2012, 21:50
door ardy43
Hoi JesseB,

Weet je zeker dat je de inloggegevens van Eweka goed hebt ingevoerd?
kijk bij spotnet,bewerken, provider
Controleer ook je wachtwoord. Het wachtwoord kunt je het beste even met de hand intoetsen, omdat met kopieren/plakken ongewild vaak onzichtbare tekens en spaties meegekopieerd worden. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters, het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Mogelijk is het andere software die de connectie blokkeert, zoals een antivirusprogramma of een firewall. Schakel deze software tijdelijk uit en probeer opnieuw connectie te maken. Controleer ook een eventuele firewall in uw router of modem.

Re: Unable to connect to the remote server

Geplaatst: 29 aug 2012, 21:55
door JesseB
Het is al gelukt maar toch bedankt voor de moeite !

Re: Unable to connect to the remote server

Geplaatst: 29 aug 2012, 21:57
door ardy43
Mooi,dan zet ik het naar opgelost :goed: