probleem opstarten spotnet n
Geplaatst: 24 jun 2012, 18:54
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1.
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: kreeg na het aanklikken van een nieuwe nzb een blauw scherm. na herstart werkte spotnet niet meer
Geef een beschrijving van je probleem: bij openen spotnet de melding
update status: kan het configuratiescherm niet initialiserenvervolgens na het invullen van het wachtwoord e.d. de volgende melding:
Socket_Connect: Kan het Configuratiesysteem niet nitialiseren (952)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: hier op het forum gekeken, alle voor de hand liggende oplossingen geprobeerd.
spotnet verwijderd met de daardoor bijhorende mappen . ook de verborgen.
microsoft.NET framework 4 verwijderd
Microsoft Visual C++ 2005 verwijderd
Ccleaner eroverheen
opnieuw opgestart en opnieuw opgestart
vervolgens na het invullen van het wachtwoord e.d. de volgende melding:
Socket_Connect: Kan het Configuratiesysteem niet nitialiseren (952)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1.
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: kreeg na het aanklikken van een nieuwe nzb een blauw scherm. na herstart werkte spotnet niet meer
Geef een beschrijving van je probleem: bij openen spotnet de melding
update status: kan het configuratiescherm niet initialiserenvervolgens na het invullen van het wachtwoord e.d. de volgende melding:
Socket_Connect: Kan het Configuratiesysteem niet nitialiseren (952)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: hier op het forum gekeken, alle voor de hand liggende oplossingen geprobeerd.
spotnet verwijderd met de daardoor bijhorende mappen . ook de verborgen.
microsoft.NET framework 4 verwijderd
Microsoft Visual C++ 2005 verwijderd
Ccleaner eroverheen
opnieuw opgestart en opnieuw opgestart
vervolgens na het invullen van het wachtwoord e.d. de volgende melding:
Socket_Connect: Kan het Configuratiesysteem niet nitialiseren (952)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.