Pagina 1 van 1

probleem opstarten spotnet n

Geplaatst: 24 jun 2012, 18:54
door indica
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1.
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: kreeg na het aanklikken van een nieuwe nzb een blauw scherm. na herstart werkte spotnet niet meer
Geef een beschrijving van je probleem: bij openen spotnet de melding
update status: kan het configuratiescherm niet initialiserenvervolgens na het invullen van het wachtwoord e.d. de volgende melding:
Socket_Connect: Kan het Configuratiesysteem niet nitialiseren (952)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: hier op het forum gekeken, alle voor de hand liggende oplossingen geprobeerd.

spotnet verwijderd met de daardoor bijhorende mappen . ook de verborgen.

microsoft.NET framework 4 verwijderd
Microsoft Visual C++ 2005 verwijderd

Ccleaner eroverheen
opnieuw opgestart en opnieuw opgestart

vervolgens na het invullen van het wachtwoord e.d. de volgende melding:
Socket_Connect: Kan het Configuratiesysteem niet nitialiseren (952)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: probleem opstarten spotnet n

Geplaatst: 24 jun 2012, 19:00
door ardy43
Hoi indica,

Probeer nog eens het volgende begin bij:Microsoft .NET Framework 4 FIX!
volg de stappen van dit topic viewtopic.php?f=3&t=5012#p44285

laat je even weten of dit je probleem oplost? :D

Re: probleem opstarten spotnet n

Geplaatst: 09 jul 2012, 08:37
door ManiaK
Geen reactie meer van indica...
Daarom gaat dit topic op slot. :locked:
Heropenen is mogelijk, stuur daarvoor een PB!