Pagina 1 van 1

nzb probleem

Geplaatst: 13 mei 2012, 19:00
door GerritPD
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Dit probleem is niet van mij maar van een kennis maar deze heeft en geen idee wat het kan zijn en weinig pc ervaring dus doe ik dit voor hem.
Geef een beschrijving van je probleem: ik krijg bij het openen van een nzb het volgende; nzb kan niet worden geopend omdat dit bestandstype niet wordt ondersteund of omdat het is beschadigd ( omdat het bijvoorbeeld als e-mailbijlage is verzonden en niet correct is gedecodeerd )
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: nzb probleem

Geplaatst: 13 mei 2012, 19:57
door hjvbft
Het probleem is dat de nzb niet gekoppeld is aan een programma.

NZB importeren in Spotnet
Spotnet - Feature tracker - Externe nzb openen met Spotnet
NZB bestanden openen in Spotnet d.m.v. een add-on / extensie

Als Spotnet niet gebruikt word voor het downloaden is het nodig een andere newsreader (NNTPGrab, Binreader enz) te installeren. Open daarna de NZB met dat programma.
Controleer waarvoor de NZB knop is ingesteld en kies eventueel een andere optie bij Bewerken, Downloadknop.
Opties:
Downloaden = NZB word geopend door SABnzbd die bij Spotnet zit.
NZB openen = NZB word geopend door het programma dat ingesteld staat voor NZB's (bijv. Newsleecher).
NZB opslaan = NZB word opgeslagen en kan in een ander programma geopend worden.

Re: nzb probleem

Geplaatst: 18 mei 2012, 09:41
door Usenetwatcher
Probleem opgelost ? Ts heeft zich niet meer gemeld.
Ik verplaats en sluit dit topic om het forum overzichtelijk te houden.
Heropenen stuur me een PB.