Pagina 1 van 1

Foutmelding #13 bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 15 apr 2012, 15:54
door pantahduc
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Kabel Noord
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Nod32
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik denk afgelopen donderdag. Volgens mij heb ik niets gedaan. Ik download alleen en doe verder geen moeilijke dingen.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg een foutmelding zodra ik Spotnet opstart.
Ik zal proberen de melding ergens te kopieren en neer te zetten.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Ik krijg deze melding te zien als ik Spotnet opstart. Heb nog nooit problemen gehad met Spotnet, dus snap hier niets van. Snap eigenlijk helemaal niets van computers. Dus als jullie een antwoord voor me weten dan graag in simpele bewoordingen.
Alvast heel erg bedankt.
[img]C:\Users\Annemiek\Documents\foutmelding%20spotnet.jpg[/img]

-- [bericht automatisch samengevoegd - 15 apr 2012, 16:55] --

Oh, ik zie dat je de foto niet ziet. Hoe kan ik die nu zichtbaar maken?

Re: Foutmelding #13 bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 15 apr 2012, 15:57
door ManiaK
Je kunt de foto uploaden op een website als imageshack, je kunt de foto in je dropbox zetten.
Makkelijker is het waarschijnlijk om gewoon te typen wat de foutmelding is, pantahduc :goed:

Re: Foutmelding #13 bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 15 apr 2012, 15:59
door Thisegzz
Je kunt ook bij het plaatsen (of wijzigen) van een bericht kiezen voor 'Bijlage toevoegen' onder het tekstvak. Daar kun je je foto opzoeken en dan komt ie bij je bericht te staan :)

Afbeelding

Re: Foutmelding #13 bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 15 apr 2012, 16:32
door Thisegzz
Zo te zien is het gelukt met de foto. Ik denk dat het een .NET framework fout is. Probeer daarom eens om .NET Framework opnieuw te installeren.

Eerst verwijderen we de al geinstalleerde versie. Ga naar start > configuratiescherm > 'een programma verwijderen' > zoek naar Microsoft .NET Framework en verwijder deze.
Hierna download je .NET opnieuw op http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... 1f31ab88b7 en installeer je .NET weer.

Laat je weten of het is gelukt?

Re: Foutmelding #13 bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 15 apr 2012, 16:49
door pantahduc
Ik ben naar het configuratiescherm gegaan, maar er staan daar wel 4 soorten Microsoft .net framework. Moeten die allemaal weg? ik heb hier weer een printscreen van gemaakt. Dus die zal ik er zo bijvoegen als bijlage.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 15 apr 2012, 17:53] --

Oh, ik kwam er nog 1 tegen: Microsoft .net framework 4 multi-targeting pack

Re: Foutmelding #13 bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 15 apr 2012, 16:58
door Thisegzz
Microsoft .NET Framework 4 Extended & Client Profile.

Re: Foutmelding #13 bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 15 apr 2012, 17:05
door pantahduc
Dus niet dat multi targeting pack en die met dat NL erbij?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 15 apr 2012, 18:55] --

Ik heb nu via die link die je gaf die download gedaan. Dat was een full versie? Of moet ik nu nog meer downloaden? Maaaaaaaaaaaaarre, hij doet het:-). Super bedankt.

Re: Foutmelding #13 bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 15 apr 2012, 19:01
door Thisegzz
Graag gedaan, fijn dat het is gelukt! :goed:
Tag naar [Opgelost] veranderd.
- Thisegzz