Pagina 1 van 1

Spotnet i.c.m. ziggo

Geplaatst: 01 apr 2012, 07:00
door GameUnit
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg IS 2012
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Sinds vanochtend 1 april 2012 (nee geen 1 april grap)
Geef een beschrijving van je probleem: Krijg de hele tijd de melding: "maximaal aantal verbindingen bereikt".
XML bestand.: Geen antwoord gegeven


Ik gebruik het al een tijdje, gaat prima. Nu echter vanochtend, krijg ik steeds de melding: "maximaal aantal verbindingen bereikt". Leuk, maar die vlieger gaat eigenlijk niet op voor mij. Ik heb alles in 1 extra dus geen limiet aan de nieuwsgroep van ziggo. Is er sprake van een storing ?

Bvd.
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - zo 01 apr 2012, 07:03] --

Edit: en weer opgelost. Even de server.xml gewist, en alles weer opnieuw ingevuld. Nu werkt het weer. Heel vreemd, de gegevens zijn precies hetzelfde ingevuld als eerst. Waar heeft dit aan kunnen liggen ?

Edit II: Weer hetzelfde probleem. Zodra ik een spot open, precies dezelfde melding. :evil:

Re: Spotnet i.c.m. ziggo

Geplaatst: 01 apr 2012, 08:12
door VPCF1
Aangezien je de servers van Ziggo gebruikt, zijn er maar 4 draadjes bescikbaar. indien je er meer gebruikt krijg je bovenstaande foutmelding.
https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/

-- [bericht automatisch samengevoegd - 01 apr 2012, 08:12] --

Aangezien je de servers van Ziggo gebruikt, zijn er maar 4 draadjes bescikbaar. indien je er meer gebruikt krijg je bovenstaande foutmelding.
https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/

Re: Spotnet i.c.m. ziggo

Geplaatst: 01 apr 2012, 08:27
door GameUnit
VPCF1 schreef:Aangezien je de servers van Ziggo gebruikt, zijn er maar 4 draadjes bescikbaar. indien je er meer gebruikt krijg je bovenstaande foutmelding.
https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/

-- [bericht automatisch samengevoegd - 01 apr 2012, 08:12] --

Aangezien je de servers van Ziggo gebruikt, zijn er maar 4 draadjes bescikbaar. indien je er meer gebruikt krijg je bovenstaande foutmelding.
https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/

Klopt helemaal, maar zoals ik al aangaf, gister nergens last van. En ik gebruik dan ook maximaal 4 draadjes.

Re: Spotnet i.c.m. ziggo

Geplaatst: 01 apr 2012, 08:35
door xZx
Het is niet zo dat op het moment dat je Spotnet start (en spots opent), je op hetzelfde moment aan het downloaden bent met 4 draadjes? In dat geval kan het kloppen dat je die melding krijgt.
Ik zou ook even controleren hoeveel draadjes Spotnet gebruikt, ikzelf gebruik inmiddels Spotlite, maar ik weet nog dat Spotnet hardnekkig 2 of zelfs 3 draadjes wilde gebruiken, ondanks dat ik er 1 had ingevuld. Dit verhielp ik door dit handmatig aan te passen in het bestandje met instellingen (ik weet even niet meer hoe deze heet :think: ).

Re: Spotnet i.c.m. ziggo

Geplaatst: 01 apr 2012, 16:15
door GameUnit
En weer opgelost, lag blijkbaar aan ziggo. Op het ziggo forum hadden meerdere mensen er last van. Thanks allemaal voor het meedenken.

Re: Spotnet i.c.m. ziggo

Geplaatst: 05 dec 2012, 20:26
door blikbanaan
Zelfde probleem al 40 dagen met Ziggo, 3 maal gebeld, antwoord er zijn snelheidsproblemen oplossing weet geen mens

Re: Spotnet i.c.m. ziggo

Geplaatst: 05 dec 2012, 20:47
door hjvbft
Om het snelheidsprobleem op te lossen kan de informatie in dit bericht gebruikt worden.
Hiermee is het niet meer nodig om de slecht werkende usenet server van Ziggo te gebruiken.