Spotnet retetraag
Geplaatst: 30 mar 2012, 16:48
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik downloadde altijd al met Spotnet, en opeens download het heel traag.. dus eigenlijk uit het niets! Is nu al 4 dagen zo.
Geef een beschrijving van je probleem: Downloaden ging altijd vlot, had binnen een half uur een film binnen. Sinds begin deze week schiet het niet op en heb ik nog geen film kunnen downloaden. Spotnet is uit het niets retetraag.
De vraag is dus hoe kan 't zijn dat de instellingen ongewijzigd blijven, en Spotnet toch retetraag wordt? En natuurlijk wat kan ik eraan doen om t te fixen? Help please
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik downloadde altijd al met Spotnet, en opeens download het heel traag.. dus eigenlijk uit het niets! Is nu al 4 dagen zo.
Geef een beschrijving van je probleem: Downloaden ging altijd vlot, had binnen een half uur een film binnen. Sinds begin deze week schiet het niet op en heb ik nog geen film kunnen downloaden. Spotnet is uit het niets retetraag.
De vraag is dus hoe kan 't zijn dat de instellingen ongewijzigd blijven, en Spotnet toch retetraag wordt? En natuurlijk wat kan ik eraan doen om t te fixen? Help please
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.