Pagina 1 van 1

Eweka: Eigen reactie is niet te zien

Geplaatst: 22 mar 2012, 10:44
door pluto
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 181
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: tele2
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem: waneer ik een reactie plaats, na verversing, is er geen reactie meer aanwezig, dit is met spotnet en spotlite. eerst bestond het probleem met spotnet later met spotlite.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="x" Password="x" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl" Username="x" Password="x" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="x
" Password="x" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: kan geen reactie plaatsen

Geplaatst: 22 mar 2012, 10:53
door ardy43
Hoi pluto,

Lees dit topic even door,viewtopic.php?f=3&t=4780 :D
Samengevoegd om te voorkomen dat er vele draadjes gaan lopen over zelfde probleem
- MariaK

Re: Eweka: Eigen reactie is niet te zien

Geplaatst: 29 mar 2012, 12:46
door ManiaK
Geen reactie meer van pluto, daarom deze berichten gesplitst en :locked:
Heropenen is mogelijk, stuur me een PB.