Pagina 1 van 1

fout melding bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 20 mar 2012, 20:19
door Boedha84
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XSNews
Welke Internet Provider heb je?: KPN Glasvezel
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft Security Essentials
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Een paar weken geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg de melding (UpdateStatus: kan het cofiguratiesysteem niet instaleren.) als ik spotnet opnieuw heb geinstaleerd. Deze melding kan ik door klikken en Spotnet start op met het inlogscherm om je Usenet gegevens in te vullen. Maar als ik dit ingevuld heb en verder klik krijg ik de de melding (Socket_Connect: kan het cofiguratiesysteem niet instaleren (952).)
XML bestand.: Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: fout melding bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 20 mar 2012, 20:25
door ardy43
Hoi Boedha,

Dat is een lastig probleem dit topic gaat er ook over viewtopic.php?f=3&t=4977
Volg ook eens de stappen van een schone installatie?

Re: fout melding bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 21 mar 2012, 09:13
door Boedha84
Hallo Ardy,

ik heb gisteravond naar de topic die jij had opgegeven gekeken heb het één en ander geprobeerd maar het probleem blijft zich voor doen. Heb inmiddels Spotlite geinstaleerd en doe vanaf daar nu maar mijn downloads.

Maar bedankt voor je door verwijzing.

Re: fout melding bij opstarten Spotnet

Geplaatst: 21 mar 2012, 10:44
door ardy43
Je hebt gelijk,spotlite is een prima alternatief.
Tag naar opgelost
- MariaK