fout melding bij opstarten Spotnet
Geplaatst: 20 mar 2012, 20:19
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XSNews
Welke Internet Provider heb je?: KPN Glasvezel
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft Security Essentials
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Een paar weken geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg de melding (UpdateStatus: kan het cofiguratiesysteem niet instaleren.) als ik spotnet opnieuw heb geinstaleerd. Deze melding kan ik door klikken en Spotnet start op met het inlogscherm om je Usenet gegevens in te vullen. Maar als ik dit ingevuld heb en verder klik krijg ik de de melding (Socket_Connect: kan het cofiguratiesysteem niet instaleren (952).)
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XSNews
Welke Internet Provider heb je?: KPN Glasvezel
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft Security Essentials
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Een paar weken geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg de melding (UpdateStatus: kan het cofiguratiesysteem niet instaleren.) als ik spotnet opnieuw heb geinstaleerd. Deze melding kan ik door klikken en Spotnet start op met het inlogscherm om je Usenet gegevens in te vullen. Maar als ik dit ingevuld heb en verder klik krijg ik de de melding (Socket_Connect: kan het cofiguratiesysteem niet instaleren (952).)
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
.