Pagina 1 van 1

Kan niets meer downloaden

Geplaatst: 13 mar 2012, 11:21
door marijke1982
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.sunnyusenet.com
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: verlopen versie van Trend Micro Titanium
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb de map waar de gedownloade dingen in komen veranderd,aangezien deze op mijn C schijf stond en deze vol begon te raken,dus aangepast naar de D schijf. Tevens alle films etc die ik gedownload had verplaatst naar de D schijf,zodat de C schijf weer ruimte vrij had.
Geef een beschrijving van je probleem: Nu kan ik niks meer downloaden,alles blijft staan onder vermelding van wachten. Is er sprake van een download limiet? Of heb ik iets anders verkeerd gedaan?
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Kan niets meer downloaden

Geplaatst: 13 mar 2012, 14:04
door ardy43
Hoi marijke,

Sunnyusenet heeft geen download limiet,
Heb je al geprobeert de downloadmap weer terug naar de C schijf te zetten?
Dit topic gaat ook over jou probleem downloads blijven in de wacht staan
kijk ook eens in SABnzbd of je daar iets vreemds ziet.

Re: Kan niets meer downloaden

Geplaatst: 22 mar 2012, 10:08
door ManiaK
Geen reactie meer van marijke,
Dit topic gaat op :locked:
Heropenen? Prima!
Stuur me een PB...:goed: