Pagina 1 van 1

Kan de spellen niet spelen

Geplaatst: 02 mar 2012, 23:27
door Goldstar
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: zeelandnet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vanmorgen
Geef een beschrijving van je probleem: Ik ben nog maar net lid van spotnet
heb een paar spellen gedownload maar kan ze niet spelen
als ik op toepassing klik om het spel te spelen komt er een error
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Kan de spellen niet spelen

Geplaatst: 03 mar 2012, 02:07
door hjvbft
Lees de nfo als deze bij de download zit. Dit forum is niet bedoeld voor uitleg om spots "werkend" te krijgen.
Ondersteuning is mogelijk via Spotnet door de reacties te lezen en eventueel vragen te stellen.
Ter informatie: Spotnet en spot-net.nl staan bewust los van elkaar.

Re: Kan de spellen niet spelen

Geplaatst: 03 mar 2012, 12:29
door Carnifex
Wij bieden geen support voor inhoud afkomstig van usenet. Dit forum is er slechts voor support voor de SpotX programma's zelf.

Ik verplaats dit topic naar de prullenbak. Mocht je toch nog support willen kun je een topic maken in het Off-Topic gedeelte.