Pagina 1 van 1

kan geen reacties plaatsen

Geplaatst: 04 jan 2012, 14:13
door kares
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.eu.easynews.com
Welke Internet Provider heb je?: xs4all.nl
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avast free
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: altijd
Geef een beschrijving van je probleem: ik kan geen reacties plaatsen'411 posting failed ( you are not allowed to post)"
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: diverse malen opnieuw geinstalleerd.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

waar is dit xml file? nit in C:\Users\*\AppData\Local\SpotLite\SpotLite
Generated by Support Toolkit SRT Generator.


•news.eu.easynews.com listens on port 119
•proxy.news.eu.easynews.com listens on ports 21, 22, 23, 25, 53, 80, 110, 119, 8000 and 8080
•(SSL Encrypted) secure-eu.news.easynews.com listens on ports 21, 22, 23, 25, 53, 80, 110, 119, 443, 563, 8000, and 8080
You access both text and binaries on these servers

Ik had ssl ,heb het veranderd naar news.eu.easynews.com op poort 119
alvast bedankt

Re: kan geen reacties plaatsen

Geplaatst: 04 jan 2012, 16:44
door ManiaK
Heb je al eens getest of Avast roet in het eten gooit?

Kijk eerst eens even of je probleem opgelost wordt als je Avast op de volgende manier instelt;

- Open het Avast settings-scherm
- Ga naar 'Real-Time shields'
- Ga naar 'Mail Shield'
- Ga naar 'Expert Settings'
- Haal het vinkje weg bij 'Scan newsgroup messages (NNTP)'

Re: kan geen reacties plaatsen

Geplaatst: 04 jan 2012, 22:34
door kares
MariaK schreef:Heb je al eens getest of Avast roet in het eten gooit?

Kijk eerst eens even of je probleem opgelost wordt als je Avast op de volgende manier instelt;

- Open het Avast settings-scherm
- Ga naar 'Real-Time shields'
- Ga naar 'Mail Shield'
- Ga naar 'Expert Settings'
- Haal het vinkje weg bij 'Scan newsgroup messages (NNTP)'
Dit wist ik al,is al uitgevinkt, dus dit is het niet.

Re: kan geen reacties plaatsen

Geplaatst: 05 jan 2012, 03:17
door hjvbft
Unable to Post Via Easynews

Question: Why can't I post through Easynews?
Answer: Posting is disabled by default on all Easynews accounts. This is the same for newly created and accounts that have been reopened. To see if your account is eligible to have posting enabled and to have it turned on, contact support and include your username and either the last 8 digits of the card used on the account or the answer to your security question (if you supplied one) for account verification. bron

Samenvattend: Posten staat standaard uitgeschakeld.
Er kan een verzoek gedaan worden voor inschakelen via contact support.

Re: kan geen reacties plaatsen

Geplaatst: 05 jan 2012, 10:58
door kares
Samenvattend: Posten staat standaard uitgeschakeld.
Er kan een verzoek gedaan worden voor inschakelen via contact support.
Dit was de oplossing! bedankt voor de duik in de Easynews faq,ik had er zelf nooit opgekomen.
Ik kan nu reageren ,zowel ssl als normaal, kan ik eindelijk weer eens een bedankje plaatsen.

Re: kan geen reacties plaatsen

Geplaatst: 05 jan 2012, 11:08
door Artifex
Goed dat dit is opgelost, ik heb dit nog al eens tegengekomen bij easynews :)

Re: kan geen reacties plaatsen

Geplaatst: 05 jan 2012, 11:45
door kares
Brambo schreef:Goed dat dit is opgelost, ik heb dit nog al eens tegengekomen bij easynews :)
In ieder geval hoeft iemand met hetzelfde probleem nu enkel "easynews" als zoekterm in te voeren, en de oplossing is daar.