Pagina 1 van 2
inlogprobleem
Geplaatst: 24 dec 2011, 21:01
door bun
- [wrapimg=][wrapimg=][/wrapimg][/wrapimg]
[/code]15]
Support Request Template[/size]
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: probleem onstond na installatie
Geef een beschrijving van je probleem: ik kan niet inloggen met mijn ziggo gegevens, ik krijg telkens de foutmelding dat mijn wachtwoord of username niet juist is
XML bestand.:
Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.[quote][/quote]
Re: inlogprobleem
Geplaatst: 24 dec 2011, 21:11
door ardy43
hoi bun,
lees hier eens even
ziggo
laat even weten of je hier mee verder kan?
en kijk ook
hier
-- [bericht automatisch samengevoegd - 24 dec 2011, 22:02] --
Gebruik het hoofd email adres en het wachtwoord dat hierbij hoort.
Voor de Ziggo site kan een ander wachtwoord gebruikt zijn. Deze 2 zijn niet automatisch het zelfde.
helpt dit?
ziggo nieuwsgroepen
Je moet niet je gebruikersnaam/wachtwoord gebruiken waar mee je inlogt op mijnziggo waar je bv. Je factuuroverzicht en mijn producten kunt bekijken.
schakel anders even je virusscanner,en firewall even tijdelijk uit,helpt dit?
Re: inlogprobleem
Geplaatst: 24 dec 2011, 22:42
door bun
ik krijg het niet voor elkaar, ik kap er nu even mee.
Morgen weer een dag iig bedankt
Re: inlogprobleem
Geplaatst: 24 dec 2011, 22:45
door ardy43
oke,
fijne kerst

Je moet niet je email-adres, maar de naam van de (hoofd)account invullen. Dus dezelfde gegevens die je ingevuld hebt bij je mailprogramma. Kijk dus even bij de instellingen van outlook-express of een ander mailprogramma wat je gebruikt wat je daar hebt staan. Ook het bijbehorende wachtwoord heb je nodig.
ziggoforum inloggen
is het ondertussen al gelukt bun?
Re: inlogprobleem
Geplaatst: 28 dec 2011, 20:11
door bun
hoi ardy, daar ben ik weer.Fijne kerst gehad?
Het werkt nog steeds niet.Ik heb zelfs al mijn gegevens aangepast bij ziggo, maar het heeft niet mogen baten.
misschien ligt het aan mijn comp.
gr bun
Re: inlogprobleem
Geplaatst: 28 dec 2011, 20:36
door martin1964
heb je al via de ziggo helpdesk gecontroleerd of je de juiste gegevens gebruikt? ziggo heeft nl meerdere newsservers zie hier;
https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/ en heeft het in het verleden wel gewoon gewerkt?
groetjes
martin
Re: inlogprobleem
Geplaatst: 28 dec 2011, 20:45
door bun
hoi martin1964
ik heb ziggo al eens gemaild met de vraag waarom ik niet kan inloggen bij spotnet.
dit was het antwoord
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over inloggen op Spotnet.
Helaas geven wij geen ondersteuning op Spotnet omdat wij niet weten hoe dit werkt. Wij kunnen u wel melden dat om dit te kunnen gebruiken u onderstaande gegevens moet hebben:
- newsserver: news.ziggo.nl
- ziggo e-mailadres
- wachtwoord van uw ziggo e-mailadres
Heeft u verder vragen over foutmeldingen in Spotnet en het opstellen van dit programma raden wij u aan om contact op te nemen met Service+. Service+ helpt u bij alle elektronicaklusjes waar u nét even geen tijd voor heeft, geen verstand van heeft of geen zin in heeft.
De Service+ adviseur geeft u graag telefonisch advies, of helpt u door uw computer op afstand over te nemen. Als u dat wilt. Service+ is een extra service van Ziggo en is dus niet gratis. Daarom geeft Ziggo u eerst een helder overzicht van de kosten voor deze service.
veel verder kom ik daar dus niet mee, want dat heb ik allemaal geprobeerd.
Het is trouwens voor het eerst dat ik spotnet wil gebruiken
Re: inlogprobleem
Geplaatst: 28 dec 2011, 20:52
door martin1964
goed om te weten dat je spotnet nu voor het eerst wil gebruiken, neem dus ook maar aan dat je dus verder eigenlijk geen ervaring hebt met usenet?
is misschien een open deur maar heb je hier al gekeken? daar is hetzelfde probleem al vaker aan de beurt gekomen;
http://spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=336
Re: inlogprobleem
Geplaatst: 28 dec 2011, 21:10
door bun
ja had het al gezien, maar ik kom er niet aan uit.
ik ga spotnet verwijderen en nogmaals opnieuw downloaden en installeren, zodat alles er weer even vers opstaat
-- [bericht automatisch samengevoegd - 28 dec 2011, 21:39] --
dit vind ik op mijn c-schijf in het mapje spotnet, klopt dit?
news.ziggo.nl.dbs
Re: inlogprobleem
Geplaatst: 28 dec 2011, 21:49
door ManiaK
Dat lijkt me juist, dat is de database. Ik neem aan dat je nu spots in het programma kunt zien?
Kun je nu ook downloaden? Of krijg je nog steeds een foutmelding? Zo ja, hoeveel connecties heb je ingesteld? Je mag er namelijk maar 4 gebruiken bij Ziggo.