Pagina 1 van 3

Time-out

Geplaatst: 10 nov 2011, 12:51
door Orca45
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: geen
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spot-net
Wanneer begon je probleem?: sinds vandaag
Geef een beschrijving van je probleem: Bij alles wat ik doe krijg ik de melding
Kan geen verbinding maken.
Kan geen verbinding maken met de server: er is time-out opgetreden
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Time-out

Geplaatst: 10 nov 2011, 14:16
door honnepon
dat heb ik sinds vanmorgen ook last van

Re: Time-out

Geplaatst: 11 nov 2011, 16:29
door cinstr
Ik dus ook, snap er niets van, gister moest ik het wel een paar keer proberen, maar daarna kreeg ik toch verbinding, vandaag dus niet. :facepalm:
Enig idee hoe dit kan en nog belangrijker? Hoe het te verhelpen is?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 nov 2011, 16:29] --

Ik dus ook, snap er niets van, gister moest ik het wel een paar keer proberen, maar daarna kreeg ik toch verbinding, vandaag dus niet. :facepalm:
Enig idee hoe dit kan en nog belangrijker? Hoe het te verhelpen is?

Re: Time-out

Geplaatst: 11 nov 2011, 16:33
door ardy43
:?: hebben jullie allemaal Ziggo? ik denk nl dat het aan jullie provider ligt..

anders even met een paysever proberen, :D

Re: Time-out

Geplaatst: 11 nov 2011, 16:57
door GameUnit
Ook ik heb last van de foutmelding(groep kan niet geselecteerd worden 500 ). Ligt volgens mij idd aan ziggo. Hebben denk ik storing.

Re: Time-out

Geplaatst: 11 nov 2011, 23:25
door SDSDSD
hier ook op Quicknet (Ziggo)

Re: Time-out

Geplaatst: 12 nov 2011, 11:31
door cinstr
Idd, wij hebben Ziggo, aarrghhh, je wordt gek van hen :yuck: , misschien toch tijd om over te stappen!
Maar weet iemand al hoe dit kan worden opgelost? ( zonder payserver)

Re: Time-out

Geplaatst: 12 nov 2011, 19:45
door Sasanne
Ik heb ook Ziggo en helaas hetzelfde probleem

-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 nov 2011, 20:54] --

Trouwens na een paar keer op bijwerken te klikken pakt hij hem nu wel. Het lijkt erop dat alles het bij mij weer doet.

Re: Time-out

Geplaatst: 13 nov 2011, 10:41
door cinstr
Gister dacht ik dat ook even :D ,nog een film kunnne downloaden, maar vanmorgen is t dus weer mis! :facepalm:

Re: Time-out

Geplaatst: 16 nov 2011, 22:56
door sterjamie
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Geen antwoord gegeven
Wat is de versie van het besturingssysteem?: Geen antwoord gegeven
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: spotnet heeft goed gelopen, heb pc opnieuw moeten installeren, problemen bij het opnieuw erop zetten. 5 dagen
Geef een beschrijving van je probleem: geeft de melding, kan geen verbinding maken met de server; er is een time-out opgetreden.

De eerste keer installatie geen probleem, server gegevens ingevuld, en hij laad alle posten zonder probleem. maar na het afsluiten, en weer opstarten bovenstaande melding.
Heb m nu 3x opnieuw geinstalleerd, zelfde probleem 1e keer niks aan de hand bij opnieuw opstarten bovenstaand probleem.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: forum gelezen, het ip adres geprobeerd ipv naam. mapjes in programdata verschoond etc.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet> <Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="===" Username="" Server="news.lightningusenet.com" Type="Headers"/> <Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="===" Username="" Server="news.lightningusenet.com" Type="Downloads"/> <Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="===" Username="" Server="news.lightningusenet.com" Type="Uploads"/> </Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.