Pagina 1 van 2

Kan geen verbinding maken

Geplaatst: 05 nov 2011, 10:10
door estherjohn
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: lightningusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset NOD32
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: na het instaleren van service pack 1 voor windows 7
Geef een beschrijving van je probleem: Kan geen verbinding maken met de server: een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord 195.114.242.12:563
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Server Type="Headers" Server="news.lightningusenet.com" ===" Port="563" SSL="1" Connections="2" /> 
<Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" ===" Port="563" SSL="1" Connections="6" /> 
<Server Type="Uploads" Server="news.lightningusenet.com" ===" Port="563" SSL="1" Connections="1" /> 
</Spotnet>
[/code]

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Ik heb niets veranderd in de server. XML.
Wil iemand mij helpen?

Esther

Re: Kan geen verbinding maken

Geplaatst: 05 nov 2011, 10:12
door ardy43
hoi,zie forum,Spotnet - Ervaringen & Discussie: Providers lightningusenet

lightning is ofline

Re: Kan geen verbinding maken

Geplaatst: 05 nov 2011, 10:13
door estherjohn
o dank je

Re: Kan geen verbinding maken

Geplaatst: 05 nov 2011, 10:15
door hjvbft
Als het weer werkt word het aangegeven op de weer werkende Twitter pagina van LightningUsenet.

Re: Kan geen verbinding maken

Geplaatst: 05 nov 2011, 10:16
door koosr46
Hoe kun je zien dat ze off-line zijn?

Re: Kan geen verbinding maken

Geplaatst: 05 nov 2011, 10:19
door jollyjumper
Ik gebruik sunnyusenet en heb hetzelfde probleem.

Re: Kan geen verbinding maken

Geplaatst: 05 nov 2011, 10:23
door xZx
@jollyjumper: als je in Spotnet niet kunt connecten met Sunnyusenet, moet je Spotnet updaten naar de nieuwste versie.

Re: Kan geen verbinding maken

Geplaatst: 05 nov 2011, 10:25
door jollyjumper
Heb ik al gedaan, maar helpt niet. Maar ik zoek verder...

Re: Kan geen verbinding maken

Geplaatst: 05 nov 2011, 10:28
door koosr46
Op twitterpagina van Lightning staat ook iets van dat ze uit de lucht zijn vanwege rechtzaak met Brein

Re: Kan geen verbinding maken

Geplaatst: 05 nov 2011, 10:29
door ardy43
jollyjumper schreef:Heb ik al gedaan, maar helpt niet. Maar ik zoek verder...
sunny werkt hier gewoon