Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Kwakbol
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2013, 21:55
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#241

Bericht door Kwakbol »

mesa57 schreef:Er zijn een aantal problemen met Sunnyusenet :
- Ze zijn overgenomen door Highwinds, een grote amerikaanse usenet provider die fanatiek DMCA toepast
- Bij het ophalen van nieuwe berichten vallen er gaten, dus je mist sommige posts
- Er komen nogal wat dubbele msgid's voor, dat zou niet mogen

De laatste 2 zijn wel aangemeld bij de helpdesk, maar ik heb nog geen oplossing te horen gekregen.

Uiteindelijk zit ik nu weer bij Supernews (ook gevoelig voor takedowns) met als backup een block account bij cheapnews (minder gevoelig, maar een slechte header retentie).
TOP! Bedankt voor deze informatie. Ik heb meteen een proef account aangemaakt bij Cheapnews en de nzb's die met SunnyUsenet niet binnen te halen waren komen nu compleet binnen! :thanku:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



stefaaaan
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 sep 2013, 16:42
Reputation: 0
Usenet: Sunnyusenet
Internet: UPC

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#242

Bericht door stefaaaan »

Thanks voor het delen, ik merkte het ook al. 1 vraag: wat bedoel je met een block account?
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#243

Bericht door mesa57 »

Een block account is een account waarbij je een bepaalde hoeveelheid data voor een bepaalde prijs mag downloaden. Dus geen maandabo of zo. Indien in Sabznzb de block account server als 'reserve' is aangemerkt, wordt hij alleen aangesproken om missende blokken op te halen.

Kwakbol
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2013, 21:55
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#244

Bericht door Kwakbol »

mesa57 schreef: Uiteindelijk zit ik nu weer bij Supernews (ook gevoelig voor takedowns) met als backup een block account bij cheapnews (minder gevoelig, maar een slechte header retentie).
Vraagje aan mesa57: Hoe gevoelig is Supernews voor takedowns? Ik bedoel hoe snel halen ze die er af? Even snel dan Sunny? Hebben we het dan over dagen of uren?

Ik wil graag naar een goeie provider overstappen (mag ook iets duurder zijn) als ik maar niet om 03:00 m'n bed uit moet om de nieuwste series binnen te halen..

Dank je wel alvast.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#245

Bericht door mesa57 »

Exacte cijfers heb je niet voor je, maar binnen een dag is het wel gebeurd. Hangt ook van de spot af. Maar mijn backserver is al een aantal malen in actie moeten komen.

Pannekoeker
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 aug 2014, 10:30
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: KPN

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#246

Bericht door Pannekoeker »

Ik weet niet waar ik moet beginnen met mijn ervaringen met SunnyUsenet , maar ik begin gewoon wel.

Ik heb nu (gisteren) voor de 5de keer mijn abonnement verlengt bij SunnyUsenet. 2 keer voor 3 maanden en 3 keer voor een maand.
Ik heb nooit problemen gehad met Sunny. Downloads zijn even snel als ik download met uTorrent (en daar download ik 3/4 mb/s mee). Ik heb het Sunny 30 abonnement.
Heb ook weinig tot geen last van take-downs. Het lijkt alsof ik elke download gewoon heel binnenhaal.
Ik heb ook voor SunnyUsenet gekozen , puur omdat het niet duur is voor wat je krijgt. Ik wil ook wel met de Usenet service van KPN gaan downloaden , maar dan krijg ik oudere spots en posts niet binnen (en die vind ik nou juist het leukst :) ).

Kortom , nooit problemen mee gehad en ben een trotse gebruiker.


(Één minpuntje is toch dat je jammer genoeg niet met PayPal kan betalen. Maar dat is toch een heel klein minpuntje...)

sunny-oplichters
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2015, 11:06
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: pfoe

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#247

Bericht door sunny-oplichters »

SUNNY USENET ZIJN OPLICHTERS!!!

KOOP HIER NIKS!!!


IK HEB EEN MAAND GEKOCHT EN BEDRAG IS AFGESCHREVEN 3 DAGEN GELEDEN MAAR TOT OP HEDEN NIKS MEER VERNOMEN VAN ZE.

IK GA VANMIDDAG AANGIFTE DOEN VAN ONLINE OPLICHTING DOOR SUNNY USENET!

DUS MENSEN GA AUB ERGENS ANDERS UW PROVIDER KOPEN WANT SUNNY USENET IS EEN SCAM!

SUNNY USENET SCAMMER SCAMMERS OPLICHTERS!!!!!
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#248

Bericht door mesa57 »

Die ervaring heb ik niet. Sunnyusenet zijn geen oplichters. Ik denk dat er wat bij jou is misgegaan.
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#249

Bericht door Wheaten »

sunny-oplichters schreef:SUNNY USENET ZIJN OPLICHTERS!!!

KOOP HIER NIKS!!!


IK HEB EEN MAAND GEKOCHT EN BEDRAG IS AFGESCHREVEN 3 DAGEN GELEDEN MAAR TOT OP HEDEN NIKS MEER VERNOMEN VAN ZE.

IK GA VANMIDDAG AANGIFTE DOEN VAN ONLINE OPLICHTING DOOR SUNNY USENET!

DUS MENSEN GA AUB ERGENS ANDERS UW PROVIDER KOPEN WANT SUNNY USENET IS EEN SCAM!

SUNNY USENET SCAMMER SCAMMERS OPLICHTERS!!!!!
Je gaat wel erg kort door de bocht.
Na betalen krijg je direct een e-mail met de inlog gegevens, is deze in je spam filter terecht gekomen?

OOk zonder deze mail kan je inloggenbij sunny en je login gegevens bekijken.

TheDeeGee
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2015, 20:49
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: UPC

Re: Ervaringen & Discussie: SunnyUsenet

#250

Bericht door TheDeeGee »

Is Sunny bij meer mensen vandaag super traag?

Ik heb Sunny 30 en haal op het moment maar tussen de 2,5 en 400 KB/s.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer