Pagina 1 van 1

Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

Geplaatst: 28 sep 2011, 21:16
door Chocka
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Geen antwoord gegeven
Wat is de versie van het besturingssysteem?: Geen antwoord gegeven
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: News Leecher
Wanneer begon je probleem?: Na de update van versie 1.0.5.1 naar 1.0.6
Geef een beschrijving van je probleem: Ondanks al geruime tijd versie 1.0.5.1 gebruikte (zonder problemen), krijg ik sinds de update van heden middag naar 1.0.6 constant de foutmelding: Server adres van Usenet provider onjuist. En al helemaal vreemd als deze gegevns ook gebruikt worden door NL, ook zonder problemen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: 1.0.6 de-installeren en 1.0.5.1 opnieuw geinstalleerd, maar schijnbaar worden gegevens ergens vast gehoudenwant 1.0.5.1 geeft betreffende foutmelding nu ook.
Schone installatie: 1
XML bestand.: Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

Geplaatst: 28 sep 2011, 21:22
door Blauwbek
over welk programma gaat het hier?

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

Geplaatst: 28 sep 2011, 22:10
door Thisegzz
Ik gok SpotLite, aangezien het in het SpotLite forum is geplaatst.

Welke usenet provider heb je, en welke gegevens gebruik je om in te loggen (zonder password en username)?

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

Geplaatst: 28 sep 2011, 22:20
door Artifex
Ik had hem verplaatst, stond bij spotgrit weeral.

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

Geplaatst: 28 sep 2011, 22:31
door Chocka
Heel vreemd als je een topic opent in Spotlite, dat die via SRT bij Spotgrit wordt geplaatst? Daarnaast zie ik ondanks dat ik wel alles ingevuld had, dat niet alles ook wordt meegenomen uit de SRT? (bugje)

Ik gebruik Tweak
en welke gegevens gebruik je om in te loggen (zonder password en username)?
En deze begrijp ik niet? Ik moet juist een username en password ingeven om te kunnen inloggen. Maar die gegevens had ik al reeds ingegeven vanaf het moment dat ik 1.0.5.1 gebruik. Daarom is het mij ook zo raar, heb vanmiddag nog zitten zoeken via Spotlite 1.0.5.1, verliep zonder problemen. Zie dat er nieuwe versie is, downloaden via binaries4all en geinstalleerd over de oude versie. Start programma en meteen die melding.....? (schiet mij maar lek, maar die begrijp ik niet?!)

Daarnaast gebruik ik dezelfde gegevens om te kunnen downloaden via Newsleecher en die werkt gewoon zonder problemen, dus als er ergens een type fout in zit, zal NL het ook niet kunnen doen.

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

Geplaatst: 29 sep 2011, 14:19
door Deleted User 7399
Heb je ook alles verwijderd in ProgramData? Toen je de installatie deed?

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

Geplaatst: 29 sep 2011, 23:05
door Chocka
ChillManager schreef:Heb je ook alles verwijderd in ProgramData? Toen je de installatie deed?
Chocka schreef:Zie dat er nieuwe versie is, downloaden via binaries4all en geinstalleerd over de oude versie.
Op binaries4all stond niets vermeld dat ik extra handelingen moest verrichten aangaande het installeren van de nieuwe software, maar uit jouw reactie, begrijp dat dit wel de bedoeling is? En alwaar ga die ProgramData dan vinden? Via search functie kan die niets vinden?!

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

Geplaatst: 30 sep 2011, 08:14
door Ep Woody
Normaal moet je gewoon de nieuwe versie er overheen kunnen installeren en moet het in een keer werken.

Je kunt voor de zekerheid je server-gegevens even opnieuw invullen en newsleecher voor de zekerheid even afsluiten.

Re: Probleem na update van 1.0.5.1 naar 1.0.6

Geplaatst: 30 sep 2011, 14:01
door Chocka
Ep Woody schreef:Je kunt voor de zekerheid je server-gegevens even opnieuw invullen en newsleecher voor de zekerheid even afsluiten.
Was al gebeurd, had geen invloed. Intussen zelfs 1.0.6 gede-installeerd en terug naar 1.0.5.1, maar ondanks dat blijft de melding. Dus schijnbaar worden er ergens gegevens opslagen die hiermee verband houden??? Vreemde is dat ondanks nieuwe installatie 1.0.5.1, NewsLeecher het nog steeds doet op dezelfde usenet provider gegevens???

-- [bericht automatisch samengevoegd - 01 okt 2011, 23:18] --

Alles aangaande spotlite gede-installeerd; reboot; 1.0.6 geinstalleerd. Probleem opgelost!