Pagina 1 van 1

geen tekst/spot te zien

Geplaatst: 26 sep 2011, 23:15
door gyan
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.75
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenet4u
Welke Internet Provider heb je?: xs4all
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton
Met welk programma download je?: alt.binz
Wanneer begon je probleem?: ik heb na ca 1 maand spotnet weer opgestart. Na het opstarten kon ik in het zoekveld niets invullen, althans de tekst werd niet zichtbaar.
Geef een beschrijving van je probleem: De tekst die ik in het zoekveld intik verschijnt niet op het beeld. Als ik op enter druk komen er wel zoekresultaten naar voren, als ik dan de spot open, verschijnt er geen beeld; ik kan dus niet downloaden.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
-<Settings> <DownloadFolder>D:\Downloads</DownloadFolder> <HeaderGroup>free.pt</HeaderGroup> <Tagname> </Tagname> <GoogleSuggest>True</GoogleSuggest> <CustomHTML> </CustomHTML> <ShowComments>True</ShowComments> <SortColumn>rowid</SortColumn> <WidthWidth>972</WidthWidth> <AutoUpdate>True</AutoUpdate> <Nickname> </Nickname> <SabHost>localhost</SabHost> <WindowHeight>718</WindowHeight> <SaveTabs>False</SaveTabs> <ModeratorKey> </ModeratorKey> <GlobalFilter> </GlobalFilter> <WindowLeft>0</WindowLeft> <LastFolder>C:\Users\Gyan\Downloads</LastFolder> <CheckSignatures>True</CheckSignatures> <ReplyGroup>free.usenet</ReplyGroup> <SabPort>8090</SabPort> <DownloadAction>3</DownloadAction> <SortDirection>DESC</SortDirection> <SabAPI> </SabAPI> <SystemTray>False</SystemTray> <NZBGroup>alt.binaries.ftd</NZBGroup> <ReportGroup>free.willey</ReportGroup> <AdvancedSearch>False</AdvancedSearch> <FontSize>14</FontSize> <Columns>1234005000</Columns> <ExternalBrowser>False</ExternalBrowser> <WindowTop>0</WindowTop> <WindowMaximized>True</WindowMaximized> <DefaultFilter> </DefaultFilter> <SabRefresh>1500</SabRefresh> <MaxResults>-1</MaxResults> <Color> </Color> <RemoveDownloads>False</RemoveDownloads> <GoogleAnalytics>True</GoogleAnalytics> </Settings>


<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet> <Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="news4.usenet4u.nl" Type="Headers"/> <Server Connections="10" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="news4.usenet4u.nl" Type="Downloads"/> <Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="news4.usenet4u.nl" Type="Uploads"/> </Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Tag op Probleem gezet.
- Bulletproof

Re: geen tekst/spot te zien

Geplaatst: 27 sep 2011, 09:39
door ManiaK
Als het probleem blijft bestaan, zou ik Spotnet even opnieuw installeren. viewtopic.php?f=3&t=2824#p25073
Laat je even weten als je het probleem hebt weten op te lossen?

Re: geen tekst/spot te zien

Geplaatst: 09 okt 2011, 15:29
door KoffieBo0N
Dit topic is ouder dan vijf dagen en opgelost. Stuur een PB wanneer je hem weer open wilt :)!