Pagina 1 van 1

kan niet meer inloggen op Spotnet

Geplaatst: 07 sep 2011, 17:17
door filmmachine
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET
Met welk programma download je?: Newsbin Pro
Wanneer begon je probleem?: vandaag
Geef een beschrijving van je probleem.: als ik Spotnet opstart krijg ik steeds de melding.
Gebruikersnaam en of wachtwoord klopt niet 502 Authentication failed.

ik heb er niets aan gedaan of veranderd.
dus kan niet meer inloggen wat nu gedaan?

mvgr Filmmachine
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: kan niet meer inloggen op Spotnet

Geplaatst: 07 sep 2011, 19:08
door hjvbft
Controleer als Eweka ingesteld staat in Spotnet dat het Eweka account nog geldig is.
Standaard uitleg over foutmelding 502 en Eweka:
Error 502 (Access denied to your node)
Waarschijnlijk kunt u geen verbinding krijgen, omdat de aanmeldgegevens foutief zijn ingegeven in uw news client.

De meest gemaakte fout is met het wachtwoord. Het wachtwoord kunt u het beste even met de hand intoetsen, omdat met kopiëren/plakken ongewild vaak onzichtbare tekens en spaties meegekopieerd worden. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters, het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Wanneer uw account niet-actief is geweest, krijgt u na een nieuwe betaling een ander serveradres. Heeft u dit al gewijzigd bij de server- instellingen in uw news client? U kunt uw accountgegevens nakijken in Mijn Eweka.

U mag maximaal 8 verbindingen maken met Eweka. Controleer of er niet méér verbindingen zijn ingesteld in uw news client.

Staan er nog voldoende credits op uw account? U kunt dit inzien in Mijn Eweka.

Soms kan het helpen de news client na een configuratiewijziging even te sluiten en opnieuw te starten.

Verwijder eventueel de news client en installeer deze opnieuw.
bron

Als Ziggo ingesteld staat de gebruikersnaam en wachtwoord controleren.
Als deze klopt het serveradres controleren. Let hierbij op het domein. Hieraan kan gezien worden welke server gebruikt kan worden.
Uitleg hierover staat in het topic "Spotnet - Ervaring & Discussie: Ziggo".

Re: kan niet meer inloggen op Spotnet

Geplaatst: 08 sep 2011, 21:13
door filmmachine
alles is inorde Eweka is goed ingesteld en verlopen nee dat is het niet heb nog een tegoed van bijna 6 maanden.
en Ziggo is zoals vanouds hetzelfde daar is niets aan veranderd.
maar ik merk nu dat ik weer gewoon kan inloggen, en dan weer niet en dan weer wel .
vreemd of niet.

Re: kan niet meer inloggen op Spotnet

Geplaatst: 08 sep 2011, 21:34
door hjvbft
Verlaag dan het aantal verbindingen in Spotnet of in Newsbin Pro.
Wat ook kan is de programma's één voor één gebruiken i.p.v. gelijktijdig.
Er mogen maximaal 8 verbindingen gemaakt worden met Eweka per account.

Via servers.xml kan voor alle 3 de onderdelen (Headers, Dowloads en Uploads) 1 verbinding ingesteld worden.
Hierdoor blijven er 5 verbindingen over voor Newsbin Pro.

Re: kan niet meer inloggen op Spotnet

Geplaatst: 14 sep 2011, 18:14
door Blauwbek
5 dagen geen activiteit meer geweest, gaat naar de prullenbak, PB als je het er niet mee eens bent.