Pagina 1 van 1

foutmelding 412

Geplaatst: 31 aug 2011, 18:33
door scarface1984
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: nieuwste
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: lightningusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: agv
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: vandaag
Geef een beschrijving van je probleem.: 412 is not a newsgroup ik krijg deze foutmelding als ik spotnet wil openen terwijl hij het gister nog deed en heb niks veranderd
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: foutmelding 412

Geplaatst: 31 aug 2011, 19:41
door Moppersmurf
Hier hetzelfde probleem. Zelfde besturingssysteem en provider. Merkte wel dat het bij de 3e poging een update te doen het wel werkte. Echter is hij nu erg lang bezig met Spots opslaan. Na verwerken posts ziet alles er verder goed uit.

Re: foutmelding 412

Geplaatst: 31 aug 2011, 19:47
door Mickroz
Probleempje bij lightning usenet, er zijn meerdere mensen met problemen zoals dit.

Re: foutmelding 412

Geplaatst: 11 sep 2011, 15:59
door Bulletproof
Omdat dit topic al ouder is dan 5 dagen, gaat hij op slot en naar de prullenbak.
Niet mee eens? Stuur me een pb!