Vastlopen van het opstarten van Spot-net
Geplaatst: 30 aug 2011, 12:58
Goedendag,
Ik heb al ongeveer 2 maanden problemen met het opstarten van spot-net.
Heb hier al meerdere problemen van anderen hierover gelezen en de reacties en hulp uitgeprobeerd.
Heb alles eraf gegooid van spot-net en heb het weer opnieuw gedownload.
Tot nu toe heeft het allemaal nog niet geholpen.
Ik ben niet echt super handig met computers maar kan me er redelijk mee redden.
Als ik spotnet opstart werkte het altijd perfect, tot een maand geleden.
Wanneer ik spotnet nu opstart opent deze het programma en dan verschijnt de groene balk voor de looptijd in beeld en geeft ie rechtsboven aan dat hij de spot aan het updaten is.
Meteen hierna loopt het programma volledig vast en kan ik ook echt helemaal niks meer doen of veranderen.
Ik moet het programma dan afsluiten dmv contol alt del, want anders loopt de hele computer vast.
Weet iemand misschien waar het aan kan liggen???
Nu las ik bij een ander dat het ook mogelijk is dat er problemen zijn met mijn payserver, hoe kom ik hier achter???
Alvast bedankt voor het helpen...
Groeten Ed
Geregistreerd: 09 apr 2011, 13:22
Usenet: telfort
Internet: telfort
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: telfort
Welke Internet Provider heb je?: telfort
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft en sophos
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: ongeveer 2 maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem.: Wanneer ik spotnet nu opstart opent deze het programma en dan verschijnt de groene balk voor de looptijd in beeld en geeft ie rechtsboven aan dat hij de spot aan het updaten is. Meteen hierna loopt het programma volledig vast en kan ik ook echt helemaal niks meer doen of veranderen.
Ik moet het programma dan afsluiten dmv contol alt del, want anders loopt de hele computer vast
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Ik heb al ongeveer 2 maanden problemen met het opstarten van spot-net.
Heb hier al meerdere problemen van anderen hierover gelezen en de reacties en hulp uitgeprobeerd.
Heb alles eraf gegooid van spot-net en heb het weer opnieuw gedownload.
Tot nu toe heeft het allemaal nog niet geholpen.
Ik ben niet echt super handig met computers maar kan me er redelijk mee redden.
Als ik spotnet opstart werkte het altijd perfect, tot een maand geleden.
Wanneer ik spotnet nu opstart opent deze het programma en dan verschijnt de groene balk voor de looptijd in beeld en geeft ie rechtsboven aan dat hij de spot aan het updaten is.
Meteen hierna loopt het programma volledig vast en kan ik ook echt helemaal niks meer doen of veranderen.
Ik moet het programma dan afsluiten dmv contol alt del, want anders loopt de hele computer vast.
Weet iemand misschien waar het aan kan liggen???
Nu las ik bij een ander dat het ook mogelijk is dat er problemen zijn met mijn payserver, hoe kom ik hier achter???
Alvast bedankt voor het helpen...
Groeten Ed
Geregistreerd: 09 apr 2011, 13:22
Usenet: telfort
Internet: telfort
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: telfort
Welke Internet Provider heb je?: telfort
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft en sophos
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: ongeveer 2 maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem.: Wanneer ik spotnet nu opstart opent deze het programma en dan verschijnt de groene balk voor de looptijd in beeld en geeft ie rechtsboven aan dat hij de spot aan het updaten is. Meteen hierna loopt het programma volledig vast en kan ik ook echt helemaal niks meer doen of veranderen.
Ik moet het programma dan afsluiten dmv contol alt del, want anders loopt de hele computer vast
XML bestand.: Geen antwoord gegeven