Het Allesoplossende Topic
Geplaatst: 26 aug 2011, 23:47
- Het Allesoplossende Topic
We zijn pas op 27 augustus hiermee begonnen, dus er staat nog niet veel in. Dat komt nog!
Staat jouw probleem er niet tussen? Wil je dan een nieuw onderwerp aanmaken?
I. Schone installatie SpotGrit # ↑
In het volgende overzicht zie je wat je het best het eerste kunt doen voor een schone installatie. We hebben het chronologisch gerangschikt. Dit kan baat doen bij de volgende problemen:
- The specified table does not exists (updates)
- Het is momenteel niet mogelijk een reactie te plaatsen
Windows XP:
Ga naar start => uitvoeren en vul in:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SpotGrit
Verwijder alle bestanden in dit mapje.
Windows Vista/7:
Ga naar start en vul in het start menu in:
C:\ProgramData\SpotGrit
Verwijder alle bestanden in dit mapje.
Open Spotgrit opnieuw, en kijk of je probleem is opgelost.
2. SpotGrit herinstalleren
Heeft bovenstaande geen effect? Dan wordt het tijd om SpotGrit opnieuw te installeren.
Ga naar start => configuratiescherm => software. Klik SpotGrit aan en verwijder het programma.
Vervolgens download je SpotGrit opnieuw hier en installeer je het programma opnieuw.
.NET Framework herinstalleren
Werkt het nog steeds niet? Dan verwijder je op dezelfde manier Microsoft .NET Framework 4.
Na het verwijderen kun je .NET Framework opnieuw downloaden van de Microsoft website.
II. Bekende foutmeldingen # ↑
The specified table does not exists (updates)
Wis de database van SpotGrit. Kijk hier.
III. Ik zie niet alle spots en heb Eweka # ↑
Ga in SpotGrit naar Settings, tabblad Usenet, en vink 'Meerdere servers voor headers, downloads en uploads' aan.
Vul de gegevens als volgt in:
Headers
Host/IP: textnews.eweka.nl
Port: 563
SSL: aan
Username/password: eigen gegevens
Downloads
Host/IP: sslreader.eweka.nl
Port: 563
SSL: aan
Username/password: eigen gegevens
Uploads
Host/IP: upload.eweka.nl
Port: 119
SSL: uit
Username/password: eigen gegevens
De retentie bij Eweka is >1000 dagen.