foutmeldingen, dus geen download
Geplaatst: 08 aug 2011, 16:34
Beste liefhebbers,
6 augustus heb ik een film gedownload, maar het verifieeren duurde zeeeeer lang...enkele uren.
Uitzetten lukte niet en een andere download ging evenmin.
Spotnet div. malen opnieuw opstarten en zelfs de pc div. malen opnieuw opstarten bod geen soelaas.
Ik kreeg de melding te zien : See the logfile 'C:\Program Files\Spotnet\SABnzb.exe.log' for details
Niets lukt me om deze melding weg te krijgen en toen besloot ik om de nieuwste versie van Spotnet te donwloaden, zonder de oude weg te halen (ik had gelezen dat dit niet hoefde).
Nu heb ik de nieuwste versie maar nog steeds krijg ik de melding en lukt het me niet om te downloaden.
Ik heb er echter wel een foutmelding bijgekregen: Fout tijdens het starten van SABnzbd: SAB timeout?
Kan iemand mij vertellen wat mijn acties zouden moeten zijn om Spotnet weer aan de praat te krijgen?
Ik draai op Windows Vista en Spotnet v1.4.7
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Corné (hoppie3) uit Bergen op Zoom
6 augustus heb ik een film gedownload, maar het verifieeren duurde zeeeeer lang...enkele uren.
Uitzetten lukte niet en een andere download ging evenmin.
Spotnet div. malen opnieuw opstarten en zelfs de pc div. malen opnieuw opstarten bod geen soelaas.
Ik kreeg de melding te zien : See the logfile 'C:\Program Files\Spotnet\SABnzb.exe.log' for details
Niets lukt me om deze melding weg te krijgen en toen besloot ik om de nieuwste versie van Spotnet te donwloaden, zonder de oude weg te halen (ik had gelezen dat dit niet hoefde).
Nu heb ik de nieuwste versie maar nog steeds krijg ik de melding en lukt het me niet om te downloaden.
Ik heb er echter wel een foutmelding bijgekregen: Fout tijdens het starten van SABnzbd: SAB timeout?
Kan iemand mij vertellen wat mijn acties zouden moeten zijn om Spotnet weer aan de praat te krijgen?
Ik draai op Windows Vista en Spotnet v1.4.7
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Corné (hoppie3) uit Bergen op Zoom