Pagina 1 van 1

foutmeldingen, dus geen download

Geplaatst: 08 aug 2011, 16:34
door hoppie3
Beste liefhebbers,

6 augustus heb ik een film gedownload, maar het verifieeren duurde zeeeeer lang...enkele uren.
Uitzetten lukte niet en een andere download ging evenmin.
Spotnet div. malen opnieuw opstarten en zelfs de pc div. malen opnieuw opstarten bod geen soelaas.
Ik kreeg de melding te zien : See the logfile 'C:\Program Files\Spotnet\SABnzb.exe.log' for details
Niets lukt me om deze melding weg te krijgen en toen besloot ik om de nieuwste versie van Spotnet te donwloaden, zonder de oude weg te halen (ik had gelezen dat dit niet hoefde).
Nu heb ik de nieuwste versie maar nog steeds krijg ik de melding en lukt het me niet om te downloaden.
Ik heb er echter wel een foutmelding bijgekregen: Fout tijdens het starten van SABnzbd: SAB timeout?
Kan iemand mij vertellen wat mijn acties zouden moeten zijn om Spotnet weer aan de praat te krijgen?
Ik draai op Windows Vista en Spotnet v1.4.7
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

Corné (hoppie3) uit Bergen op Zoom

Re: foutmeldingen, dus geen download

Geplaatst: 08 aug 2011, 16:43
door hjvbft
Oplossen SAB Timeout en als er daarna nog problemen zijn een schone installatie.

Re: foutmeldingen, dus geen download

Geplaatst: 08 aug 2011, 17:32
door hoppie3
Beste hjvbft,

Dank voor je reactie en het aandragen van de oplossing.
Ik heb je eerste suggestie uitgevoerd en Spotnet is weer aan het downloaden "as we speak"!
Bedankt voor het meedenken!!!

Met vriendelijke groet, Corné (hoppie3) Bergen op Zoom

Re: foutmeldingen, dus geen download

Geplaatst: 08 aug 2011, 19:30
door hjvbft
Graag gedaan en bedankt voor het melden dat het probleem is opgelost.

Re: foutmeldingen, dus geen download

Geplaatst: 08 aug 2011, 19:37
door KoffieBo0N
En omdat dit probleem eerder is opgelost, gaat hier een slotje op. Niet mee eens? Stuur mij een PB :)!