Pagina 1 van 1
foutmelding
Geplaatst: 06 jul 2011, 17:46
door rickie01
Hallo,
heb mijn spotnet reeds geupdate naar v 1.7.4 sinds dien krijg ik elke keer dit bericht als er nieuwe spots opgehaald worden:
"Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
502 Authentication Failed"
maar naar mijn idee heb ik alles correct ingevuld enzo.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen
Gr rick
Re: foutmelding
Geplaatst: 06 jul 2011, 18:46
door Lampjes
Spotnet en upgraden gaan niet goed samen.
Indien je wilt overstappen op Versie 1.7.4, zorg er dan voor dat je de vorige versie volledig deinstalleerd.
Hoe je dit het beste kunt doen vind je in topic:
viewtopic.php?f=3&t=2824
Re: foutmelding
Geplaatst: 06 jul 2011, 21:42
door Bulletproof
Inderdaad, een schone installatie lijkt mij ook het beste.
Laat even weten als het is gelukt!
Re: foutmelding
Geplaatst: 07 jul 2011, 06:51
door ManiaK
Overigens krijg je deze foutmelding ook als je te veel connecties gebruikt.
Als je een pakket hebt bij Eweka mag je in het totaal 8 connecties gebruiken.
Controleer anders ook even of je dat juist hebt ingevuld.
Dit probleem kan dus ook opduiken als je een extern downloadprogramma tegelijk met spotnet hebt draaien...
Re: foutmelding
Geplaatst: 07 jul 2011, 17:51
door redarmy
ik heb dit ook gehad.ik heb m'n password en inlognaam verwijdert en presto hij deed het weer.
Succes
Re: foutmelding
Geplaatst: 07 jul 2011, 18:38
door Edward Hoekstra
redarmy schreef:ik heb dit ook gehad.ik heb m'n password en inlognaam verwijdert en presto hij deed het weer.
Succes
Dit geld alleen voor KPN, niet voor Eweka.
Even een nieuwe install van Spotnet lijkt me.
Re: foutmelding
Geplaatst: 13 jul 2011, 13:07
door Bulletproof
Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en in de prullenbak.
Wil je het heropend hebben? Geen probleem, stuur een pb!