Foutmelding: Kan de NZB nog niet vinden ...
Geplaatst: 23 jun 2011, 17:04
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: UPC
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Al vanaf het begin
Geef een beschrijving van je probleem.: Steeds als ik op de download knop klik verschijnt het volgende bericht: Kan de NZB nog niet vinden, als de spot nog niet zo oud is, probeer het dan later opnieuw. Soms heeft je provider wat vertraging.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Ik heb een probleem.
Steeds als ik bij Spotnet op de download knop klik verschijnt het volgende bericht: Kan de NZB nog niet vinden, als de spot nog niet zo oud is, probeer het dan later opnieuw. Soms heeft je provider wat vertraging.
Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
Mijn provider is UPC.
Als je nog verdere informatie nodig hebt, hoor ik dat graag.
Groetjes,
Dena
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: UPC
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Al vanaf het begin
Geef een beschrijving van je probleem.: Steeds als ik op de download knop klik verschijnt het volgende bericht: Kan de NZB nog niet vinden, als de spot nog niet zo oud is, probeer het dan later opnieuw. Soms heeft je provider wat vertraging.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Ik heb een probleem.
Steeds als ik bij Spotnet op de download knop klik verschijnt het volgende bericht: Kan de NZB nog niet vinden, als de spot nog niet zo oud is, probeer het dan later opnieuw. Soms heeft je provider wat vertraging.
Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
Mijn provider is UPC.
Als je nog verdere informatie nodig hebt, hoor ik dat graag.
Groetjes,
Dena