Pagina 1 van 2

Mijn usenetprovider wordt niet ondersteund.

Geplaatst: 05 jun 2011, 12:22
door akridree
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.0.5.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Xtreme
Welke Internet Provider heb je?: OnsBrabantNet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: KasperSky KIS
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Op 03-06-2011, nadat ik een andere gebruikersnaam en password krijg/gebruik
Geef een beschrijving van je probleem.: "Je usenetprovider ondersteund het downloaden van headers niet."
Hierna weer mijn eigen gebruikersnaam en password toegepast, maar het resultaat bleef hetzelfde als hier boven beschreven.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Dit stond in de tracker, dus heb ik deze topic voor je aangemaakt.
Een fijne dag verder
- ChillManager

Re: Mijn usenetprovider wordt niet ondersteund.

Geplaatst: 05 jun 2011, 16:35
door hjvbft
Door admin ยป ma 10 jan 2011, 23:45
Momenteel is readeren inderdaad niet mogelijk.
http://usenet.theonehosting.com/forum/v ... =225&p=423

Oplossing: Een andere server gebruiken zolang dit niet opgelost is.
Er kan ook een bericht (email of in bovenstaande topic) aan hun gestuurd worden om dit op te lossen.

OnsBrabantNet heeft ook een usenet server.
Server adres: news.onsbrabantnet.nl

Andere mogelijkheden:
- KasperSky KIS houd iets tegen
- Controleer de gebruikersnaam en wachtwoord en let op bijv. 0 (cijfer) en O (letter), 9 (cijfer) en g (letter) en spaties.

Re: Mijn usenetprovider wordt niet ondersteund.

Geplaatst: 08 jun 2011, 14:34
door TC31
Ik gebruik ook xtreme. Geen problemen mee. Misschien uw settings nog eens controleren?

Re: Mijn usenetprovider wordt niet ondersteund.

Geplaatst: 08 jun 2011, 14:49
door Deleted User 7399
TC31 schreef:Ik gebruik ook xtreme. Geen problemen mee. Misschien uw settings nog eens controleren?
De OP heeft zich al een tijd niet gemeld, zijn er ook verschillende pakketten bij Xtreme?

usenet provider ondersteund headers niet

Geplaatst: 12 jun 2011, 09:09
door karpunkel
:locked: Altijd gewerkt met xl-ned, en geen probleem.
vanaf gister, bij een nieuw account de tekst:
je usenet provider ondersteund het downloaden van headers niet!

en nu?????? Ik heb de instellingen, account, gecontroleerd, en alles werkt gewoon.
Uw topic is samengevoegd samen met een oudere topic "Xtreme"
- ChillManager

Re: Mijn usenetprovider wordt niet ondersteund.

Geplaatst: 12 jun 2011, 14:29
door Deleted User 7399
Heropend sinds dat er blijkbaar meerdere providers er last van hebben.

Blijkt dat Xtreme & XL-Ned nu problemen hebben.

Re: Mijn usenetprovider wordt niet ondersteund.

Geplaatst: 15 jun 2011, 07:34
door Zam
Ik heb nu precies hetzelfde probleem.

Ik heb een account bij Usenet.pro
Ik gebruik een Mac, en heb versie 1.0.5 van Spotlite.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Groeten Zam

Re: Mijn usenetprovider wordt niet ondersteund.

Geplaatst: 15 jun 2011, 09:46
door Wheaten
Probleem is bekend.
Work arround (werkt in 99%) van de gevallen.

Zet de Max. aantal headers binnen halen naar 10000.

Afbeelding

Re: Mijn usenetprovider wordt niet ondersteund.

Geplaatst: 22 jun 2011, 14:41
door Deleted User 7399
[me] vraagt zich af of het bij de mensen al is gelukt...

Re: Mijn usenetprovider wordt niet ondersteund.

Geplaatst: 01 jul 2011, 12:44
door dalek69
hetzelfde probleem, zit sinds kort (weer) bij hitnews, maar bij spotlite krijg ik 'uw usenetprovider ondersteunt downlaoden van headers niet'.

als ik nntp switch en headrecomnpressie aanvink bij config, krijg ik die melding niet maar haalt ie toch niks binnen.
vervelend! ga de 10000 headers optie eens proberen....