Pagina 1 van 1
Melding: Kan NZB niet uitpakken
Geplaatst: 13 mar 2011, 08:02
door dbn81
- Windows versie: Vista (SP2)
Usenet Provider: lightningusenet
Internet Provider: Telfort
Wanneer ontstond het probleem? Direct na eerste spot
Spotnet versie: 1.7
Met welk programma download je: Grabit 1.7.2 (Beta)
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Nee
Wat is het probleem? Ik heb de adfgelopen dagen een aantal spots gedaan op Spotnet. Bij elke spot krijg ik (en ook de spotnet-gebruikers die willen downloaden) de volgende melding als men op de NZB-knop drukt: 'Kan NZB niet uitpakken'
Dit komt voor zowel bij de opties 'Downloaden', 'NZB openen' als 'NZB Opslaan'
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Re: Melding: Kan NZB niet uitpakken
Geplaatst: 13 mar 2011, 08:12
door gerstr
hoe heb je de NZB aangemaakt toen je de spot deed?
Re: Melding: Kan NZB niet uitpakken
Geplaatst: 13 mar 2011, 08:21
door dbn81
Ik heb dat gedaan via de optie 'Creëer een NZB-bestand' in camelsystem Powerpost
Re: Melding: Kan NZB niet uitpakken
Geplaatst: 13 mar 2011, 08:48
door hjvbft
Er kan beter een nzb gemaakt worden met een site zoals binsearch.
Dan kan meteen gecontroleerd worden of alles compleet is.
Als je camelsystem powerpost 2.2 gebruikt bijwerken naar versie 2.3.
Versie 2.2 maakt nzb bestanden die niet goed zijn.
Re: Melding: Kan NZB niet uitpakken
Geplaatst: 13 mar 2011, 08:55
door dbn81
hjvbft, bedankt voor je reactie. Ik weet helaas niet helemaal wat je bedoeld.
Ik heb bestanden ingepakt met WinRAR
Par2-bestanden aangemaakt daarvoor met QuickPar
Daarna de bestanden via camelsystem Powerpost gëupload. Daarbij heb ik gekozen voor Creëer NZB bestand. Naar mijn weten kan ik dergelijke NZB bestanden niet via binsearch of nzbindex maken.
Re: Melding: Kan NZB niet uitpakken
Geplaatst: 13 mar 2011, 10:56
door gerstr
Welles versie camelpost gebruiken je?
Re: Melding: Kan NZB niet uitpakken
Geplaatst: 13 mar 2011, 11:00
door dbn81
Versie 2.3 (NL)
Re: Melding: Kan NZB niet uitpakken
Geplaatst: 13 mar 2011, 11:22
door dbn81
Heb net overigens even een nieuwe spot gedaan en hierbij gaat het wel goed. Mogelijk ligt het aan het feit dat ik voorheen nog met spotnet 1.5 werkte? Heb gisteren geüpdate naar 1.7.