Pagina 1 van 2

downloaden

Geplaatst: 16 feb 2011, 15:01
door arjan_nl
ik krijg deze melding als ik met spotnet probeer te downloaden Telkens zegt hij dat er een probleem is, en dat ik naar Sabnzbd.exe.log moet.
Ik dus dat zoeken,


hoe kan ik dit verhelpen?.

alvast bedankt

edit: daarna krijg ik de melding fout tijdens het starten van SABnzbd: SAB timeout?

Re: douwnloaden

Geplaatst: 16 feb 2011, 15:03
door Mr.Cartmenez
Probeer eens te downloaden zonder sabnzbd. Dit kun je doen door in Spotnet bovenaan naar Bewerken --> Downloadknop --> NZB Openen of NZB Opslaan. Zo kun je de NZB via je favoriete NZB reader openen.

Re: douwnloaden

Geplaatst: 16 feb 2011, 15:04
door arjan_nl
via nieuwsleecher bvb?

Re: douwnloaden

Geplaatst: 16 feb 2011, 15:06
door Mr.Cartmenez
Jep, ikzelf heb hem ingesteld op NZB openen, je standaard NZB programma zal dan geopend worden (NewsLeecher, GrabIt, etc.)

Re: douwnloaden

Geplaatst: 16 feb 2011, 19:45
door johan
Wellicht moet je gewoon proberen te downloaden ipv te douwnloaden... :lol:

Re: douwnloaden

Geplaatst: 16 feb 2011, 19:51
door verkaik
zet het op NZB OPENEN en en ga nu eens wat downloaden zie wat er gebeurd

Re: douwnloaden

Geplaatst: 18 feb 2011, 13:32
door lady smile
Hallo,
hier weer lady smile...ik zit hier ook mee...
alle spots binnen...maar downloaden lukt niet.
Programma data nagekeken
volgens mij klopt hier iets niet
ziet er zo uit
filters xml.document 2kb
highwinds.zeelandnet.nl spot bestand 46.604 kb
keys xml.document 1kb
news.neva.ru spots-bestand 0kb
servers xml.document 1kb
servers.xml tekst document 1kb
settings xml.document 2kb
tabs.dat Dat-bestand 1 kb

Ik kom er gewoon niet meer uit...
hou het forum steeds in de gaten..je weet maar nooit of er een oplossing staat...
gr lady smile

Re: douwnloaden

Geplaatst: 18 feb 2011, 13:56
door Zombymario
@ Lady smile: hernoem eens dat news.neva.ru spots-bestand naar highwinds.zeelandnet.nl.spots en kijk of het dan wel werkt.

Re: douwnloaden

Geplaatst: 18 feb 2011, 14:30
door lady smile
hallo,gaat niet..
ik krijg dan de melding
gebruikersnaamof wachtwoord klopt niet
502 authentication failed
Weet zeker dat ik goed heb ingelogt !!

Re: downloaden

Geplaatst: 18 feb 2011, 15:03
door lady smile
nog een keer geprobeerd en nu krijg ik de melding
geen toegang tot database
details:toegang tot het pad c:\spotnet highwinds.zeelandnet.spots is geweigerd