Pagina 1 van 1

geen verbinding door download limiet

Geplaatst: 01 mar 2011, 18:54
door leojacobs
Hallo,

Ik krijg opeens geen verbinding meer met spotnet (provider Ziggo)

Ik krijg bij het inloggen steeds onderstaande melding:

Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet,482 Download limiet bereikt ??????

Wie weet wat ik hiermee kan,ik heb deze melding al gehad op 24 februari,wie weet hoelang deze download limiet geldt.

Gebruikersnaam en wachtwoord kloppen wel.

Re: geen verbinding door download limiet

Geplaatst: 01 mar 2011, 18:59
door gerstr
Afhankelijk van je abonnenment hebt je een maandelijks downloadlimiet, als deze is bereik kun niet meer downloaden uit nieuwsgroepen.

Op mijn Ziggo (mijn @Home) kun je zien hoeeveel je nog kunt downloaden en op welke datum je limiet weer gereset wordt.

draadje kan worden gesloten

niet eens met het slotje?, stuur me even een pb