Pagina 8 van 8
Re: Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD!
Geplaatst: 03 jul 2013, 20:48
door Spotnetgek
Ben ik weer.
Ik heb spotnet via het programma Revo Uninstaller van mijn pc verwijderd. Pc weer opgestart en Spotnet opnieuw geinstalleerd.
Het ip adres 213.... etc weer ingevuld en ik kan weer downloaden.
Dus voorlopig weer opgelost.
Heb wel nog even een klacht bij Ziggo ingediend over het niet werken van news.casema.nl. Ben benieuwd of hier ooit een antwoord op komt!!
Re: Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD!
Geplaatst: 03 jul 2013, 21:45
door Eddievela
Hoi Spotnetgek, ook ik heb meermaals met Ziggo contact gehad maar heb nooit een reactie ontvangen. Weet je zeker dat het geen news.ziggo.nl moet zijn? Ik draai nu op een payserver, kan het iedereen aanbevelen....
Re: Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD!
Geplaatst: 03 jul 2013, 21:54
door Spotnetgek
Hoi Eddievela
Ik zit bij casema van ziggo.
Vandaar dat ik news.casema.nl moet gebruiken.
Maar zoals ik al zei, het werkt nu weer bij mij met dat ip-adres.
Re: Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD!
Geplaatst: 05 jul 2013, 16:18
door Gup
Mag ik er vanuit gaan dat alles weer werkt via Ziggo?
MVG
Gup
Re: Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD!
Geplaatst: 10 jul 2013, 19:35
door Spotnetgek
Hoi iedereen
Ben vandaag door Ziggo teruggebeld!!!!!! Ik heb ze het probleem nogmaals uitgelegd en ze gaan er mee aan de SLAG!
Dus ik ga het af en toe weer proberen met de normale invoergegevens van Ziggo of Casema etc.
Afwachten.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 10 jul 2013, 21:51] --
Ben ik weer.
Ziggo heeft woord gehouden.
ALLES WERKT WEER gewoon als vroeger.
Ik gebruik nu weer gewoon news.casema.nl
Ik hoop nu maar dat het ook zo blijft.
Groeten Spoptnetgek
Re: Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD!
Geplaatst: 09 aug 2013, 15:41
door Eddievela
Hoi allemaal, ik denk dat we dit topic, wat ik begonnen ben, kunnen sluiten. Ik heb het idee dat het bij iedereen weer goed werkt, gelukkig. Ik heb hier wel iets van geleerd namelijk dat een abonnement op een payserver veel beter loopt. Ik ga daar geen reclame voor maken want heb geen zakelijke binding of zo. Op internet staat genoeg info hier over. Waarom zeg ik dit? Ik kreeg via news.ziggo.nl vaak dingen niet compleet binnen, had op drukke tijden een heel lage snelheid en kon maar zeer beperkt oude spots ophalen. Kortom: ik ben overgestapt, was er klaar mee en heb er veel meer lol in. En dat voor een luttel bedrag per maand/drie maanden. Bedankt voor al jullie reacties en meedenken.