Pagina 67 van 94
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Geplaatst: 09 apr 2016, 10:32
door Magsel
Dit zie ik in spotnet 2 met bulknews oftewel exact hezelfde als Ypsos.

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Geplaatst: 09 apr 2016, 13:24
door jagp
En nog een voorbeeld met drie verschillende providers.
Je ziet hier duidelijk dat je bij Sunny Usenet een deel van de spots mist.

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Geplaatst: 11 apr 2016, 13:26
door bram2003
SPOTNET.INSTALLER 2.0 werkt niet.
Ik probeer spotnet 2.0 te installeren, maar om één of andere duistere reden wil hij het ding niet installeren.
Of een melding spotnet.installer werkt niet, of failed to extract installer.
Ik heb de versie 1.8.5 erop staan. Pureusenet als provider.
Bekend?
NzbGet probleem
Geplaatst: 01 mei 2016, 08:45
door jeffrey980
The Support Request Template Generator couldn’t load the answers. Make sure that you’ve correctly started the tool.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.172
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Newsconnection
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: volgens mij vlak na de installatie van spotnet
Geef een beschrijving van je probleem: als ik een bestand wil downloaden krijg ik de melding : ''Error on file donwloading. empty response from NzbGet on append. please check nzbget logs to know the reason.''
daarna start de download wel gewoon, maar bij elke nieuwe download die ik aan zet krijg ik weer deze melding. als ik de aangegeven log open staan er geen bijzonderheden.
en als ik een externe NZB open krijg ik elke keer de melding : ''NzbGet is niet beschikbaar''
als ik dan ff switch tussen de tabbladen ''search'' en ''download'' dan werkt het ook gewoon weer.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: logs bekeken maar staat niks bijzonders in
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet>
<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="6WzzRTc7tGGr0V2w0tC03w===" Username="snel_u00022300" Server="news.newsconnection.nl" Type="Headers"/>
<Server Connections="14" SSL="0" Port="119" Password="6WzzRTc7tGGr0V2w0tC03w===" Username="snel_u00022300" Server="news.newsconnection.nl" Type="Downloads"/>
<Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="xxxxxxx" Username="xxxxx" Server="news.newsconnection.nl" Type="Uploads"/>
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 01 mei 2016, 09:47] --
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Geplaatst: 01 mei 2016, 13:26
door mesa57
Verwijder even je XML bestand, of poets username + password uit. Anders kunnen anderen dat gebruiken om connectie met je usenet provider te leggen.
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Geplaatst: 03 mei 2016, 12:41
door Martinus1953
ik had het probleem bij 2.0.0.172: Error on file downloading.error on nzb add: kan niet voorbij het einde van de stroom lezen.
ik heb de file spotnet.exe in de map C:\Users\Gebruiker\AppData\Lacal\Spotnet\app-2.0.0.172 "dit programma als Administrator uitvoeren" gegeven toen was het opgelost. gr. martin
-- [bericht automatisch samengevoegd - 03 mei 2016, 12:42] --
ik had het probleem bij 2.0.0.172: Error on file downloading.error on nzb add: kan niet voorbij het einde van de stroom lezen.
ik heb de file spotnet.exe in de map C:\Users\Gebruiker\AppData\Lacal\Spotnet\app-2.0.0.172 "dit programma als Administrator uitvoeren" gegeven toen was het opgelost. gr. martin
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Geplaatst: 07 mei 2016, 17:26
door filmmachine
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.172
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nod32
ik krijg de laatste tijd deze melding in spotnet......
Update Comment Mislukt database te lang !!!!!!
wat nu gedaan
verwijderen uit de map favorieten.
Geplaatst: 14 mei 2016, 10:47
door rocham
Het ziet er allemaal beter uit spotnet 2.0
Tot opheden werkt alles goed, maar het geen
wat word opgeslagen in de favorieten is niet
te verwijderen. Begrijp dat dit een link is voor
het later te kunnen downloaden. Maar als ik het
niet wil binnen halen, is mijn vraag. Hoe verwijder
ik dit. Ziet er goed uit, gaat zo door.
werkt allemaal perfect en snel met 120 mb en
een ssd disk. top

Re: verwijderen uit de map favorieten.
Geplaatst: 14 mei 2016, 11:02
door NoBrain
rocham schreef:Het ziet er allemaal beter uit spotnet 2.0
Tot opheden werkt alles goed, maar het geen
wat word opgeslagen in de favorieten is niet
te verwijderen. Begrijp dat dit een link is voor
het later te kunnen downloaden. Maar als ik het
niet wil binnen halen, is mijn vraag. Hoe verwijder
ik dit. Ziet er goed uit, gaat zo door.
werkt allemaal perfect en snel met 120 mb en
een ssd disk. top

Ga naar de favoriet, dubbelklik op je favoriet, daarna kan je via het sterretje in de post (rechtsboven) de favoriet verwijderen

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Geplaatst: 21 mei 2016, 14:15
door Lamme321
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.172
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: easyusenet
Welke Internet Provider heb je?: Telenet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: NOD32
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Opeens, heb de dagen ervoor niets geupdated of geinstalleerd.
Geef een beschrijving van je probleem: Telkens ik een back up link van eender welke spot wil open doen krijg ik volgende melding:
This application is currently offline. To enable the application, remove the app_offline.htm file from the application root directory.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Op google foutmelding opgezocht, hier op het forum de zoekfunctie gebruikt maar niets concreets terug gevonden.Ook achter het bestand gaan zoeken op de root directory, op heel mijn computer maar vind hier niets van terug.
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.