Pagina 57 van 66

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 29 jan 2012, 23:52
door gsm
Ik krijg vandaag en mailtje dat mijn abo afloopt en als ik verder wil met ze dat ik opnieuw moet betalen maar als ik inlog dan krijg ik mijn account pagina voor me maar als ik naar subscriptions ga dan lukt het niet want dan krijg ik de melding "Inhoud wordt geblokkeerd omdat deze niet met een geldig beveiligingscertificaat is ondertekend."
Houd dit in dat het over en uit is met Lightningusenet of is er wat anders aan de hand ?
Ik ben tevreden en ook omdat deze provider in Zweden werkt. Eweka bv niet.
Lukt het niet meer met LU dan moet ik opzoek naar een andere die zowel hier als in Zweden werkt.
Topic aangepast. Vragen over alternatieve providers horen hier niet thuis ZIe PB
- MariaK

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 30 jan 2012, 06:40
door Cootje81
Lightningusenet heeft servers via XSnews toch? en Xsnews heeft servers in NL?

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 02 feb 2012, 23:48
door Tom-tom-club
ik heb nog 25 weken te gaan maar ik ben er mee gekapt waarom?
1 spotlitte /spotgrit zeer lagere header retentie er komen bijna niks binnen net aan een jaar
ook met .sunnyusenet is het ruk het zelfde probleem ,Dus ik ben weer bij astraweb en alles werkt prima die 25 weken mogen ze houden van mijn

Is Lightningusenet afgelopen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 23:13
door henrih
Krijg sinds een uur geen contact meer. Spotnet meldt: Gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist. Kan bij Lightningusenet nog wel inloggen, maar krijg geen info inzake mijn abo (nog tot ergens in mei) te zien.
Ook weet ik dat het al enige tijd niet meer mogelijk is je als nieuwe klant aan te melden. Ergens anders op dit forum meldt iemand dat hij zijn abo niet kan verlengen.
Wie weet hier meer van / over?

Re: Is Lightningusenet afgelopen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 23:38
door Artifex
Ik heb ook geen verbinding meer.Ik wacht ffe af. :)

Re: Is Lightningusenet afgelopen?

Geplaatst: 07 feb 2012, 08:41
door moeloo
Hier hetzelfde.
Krijg geen verbinding meer en kan wel inloogen op hun site.
Zie me status alleen niet en kan ook niet verlengen

-- [bericht automatisch samengevoegd - 07 feb 2012, 09:48] --

Als je bericht achterlaat op hun facebook verwijderen ze het ook weer meteen de Sukkels!

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 07 feb 2012, 08:45
door Aya
Bij mij doet Lightningusenet weer vreemd. Hij zegt dat hij temporarily unavailable is en de website kan ik ook niets aanschaffen blijkt het. Ik heb er een beetje genoeg van maar geen idee wat ik nu moet. Op de berichten die je verzend geven ze ook geen antwoord op terug.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 07 feb 2012, 09:07
door bimbam2
Bij mij doet LU het ook niet, gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist.
Sinds gisteravond, ik moet zeggen dat ik het gisteren ook nog niet eerder geprobeerd heb.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 07 feb 2012, 09:09
door ManiaK
Momenteel kan ik ook geen verbinding maken met Lightningusenet.
Het lijkt inderdaad een aflopende zaak. Lightningusenet staat erom bekend dat ze (meestal) niet reageren op mails, voorheen wel op twitterberichten, maar ik zie dat het laatste twitterbericht van 2 december is, dus daar zou ik ook mijn hoop niet op vestigen.
En het klopt dat Lightningusenet al een tijd niet meer te verlengen is via de website, wat ook niet echt een goed teken is.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 07 feb 2012, 09:19
door Hoekgat
Bij mij ligt lightning er ook uit.
Kijk het vandaag nog even aan en anders wordt het toch een nieuwe provider.
Iemand een suggestie welke ?